Ha! Trodde vi ja! :)

Var ju som sagt i Malmö idag på Emma Ultraljudsklinik, skulle göra 3D/4D ultraljud. Ja vi gjorde ju det men det tråkiga var att Bebisen har ju fixerat sig ner i bäckenet på mig så vi kunde omäjligt få några ansiktsbilder:( Visserligen är det ju jätte bra att han ligger rätt och att allt går som det ska, men man blev ju ändå lite besviken imed att man väntat sig att få se han. Men i vilket fall som heslt så fick vi ju bekräftat att det är en liten son vi väntar på:) Och denna gången är det 100% säkert:) Fick även nån söt bild på hans fot och på hans könsorgan;) Dom mätte han och vi fick reda på att just nu väger han 2663 gram. Fick även reda på att jag hade lagom mycket fostervatten.
Så det blev ju inte riktigt som vi tänkt oss.. Men det bästa av allt är att allt det vi fick det fick vi gratis imed att dom inte kunde ge oss några ordentliga 3D bilder, och det var ju jätte snällt av dom. Kan lätt säga att om jag ska ha fler barn så ska jag dit vid vecka 25 och göra detta för det man väl fick se var så häftigt! och om man då kan få se allt så är det ju ännu häftigare. Så ett tips till alla gravida som inte gått för långt och till alla er som ska ha barn i framtiden, testa 3D/4D ultraljud! Mycket fint!
Kommer i alla fall lägga upp foten till er så ni kan få se den:-P Kanske inte så kul, men bättre än inget.
Är så glad att allt är bra med vår lilla son där inne och att han är lagom stor:) Dom sa precis som min barnmorska att han kommer ligga runt 3500gram när han föds om jag inte går över tiden. Tror inte han kommer bli så jätte lång iheller, men man vet ju aldrig. Jag var 45cm när jag föddes och Dennis var 54cm, så det kanske blir ett mellanting på 50cm..vem vet:)

Måste bara skriva här att jag är sjukt glad för min kusins skull som är gravid och jag hoppas allt går bra! Två mysiga bebbar i släkten på samma gång hade varit kul:) Grattis:)

Måste verkligen storstäda idag:S Dennis jobbar till åtta så det är lika bra att göra det idag så blir han glad när han kommer hem. Måste även tvätta, skittvätten försvinner ju aldrig:S Precis när man tvättat en maskin så har det tillkommet en ny i tvättkorgen igen juh:-P

Har skaffat sån där babynedräknargrej nu som Natalie tipsade mig om:-P Dennis fick hjälpa mig för jag fattade inte ett skit..hehe!

Ne nu ska jag ringa min kära sambo och höra om han vill bli hämtad på jobb ikväll eller om han åker med nån annan.
Sen... Dags att städa!




Kommentarer
Postat av: naddie.

gud vad fräckt att man ser det så pass väl :D så du har en sambo som är hej på html-koder :D inte illa! det är lite läskigt men samtidigt jättespännande att se dagarna ticka ner så :D fresten pernilla, jag har blivit toss på och sitta och göra bloggdesigner så om du vill ha en mer personlig design får du jättegärna säga till! :) har ju inget jobb så det är sånt jag roar mig med om dagarna :P hehe

2008-09-02 @ 16:22:10
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Emma

Ne men titta! 5 tår! :D

Gullegrisen!

Hoppas att du haft en härlig kväll.

Puss & Kram (L)

2008-09-02 @ 20:21:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Malin

Gud va fin din blogg har blivit!

Ses på fredag om allt blir som planerat! ;)

2008-09-03 @ 01:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0