$$$$!!!!

Så då va man 1500kr fattigare! Var ju hos Vet med Brandie idag och det gick inge vidare:( Hon fick röntgas och dom tog även blodprover på henne plus urinprov. Hon hade visst fortfarande feber och dom tyckte i allmänhet precis som jag att hon inte såg pigg ut. Hon har lixom inte den där gnistan som brukar finnas i ögonen på henne. Anledningen till att dom röntgade var för att hon hade reagerat och tyckte det gjorde ont när vetrinären kände vid livmodern på henne. Men bilderna såg bra ut så det va ju tur. Provsvaren får jag senast på fredag. Vill bara veta vad felet är! Blir galen av att inte kunna hjälpa min ögonsten, känns som jag bara står sidan om och ser på när hon mår dåligt.

Imorgon är det en vecka tills BF, när kommer du lillen?

Middagen i gårkväll var trevlig:) Synd bara att vi hamnade på en resturang med en aning dålig service. Orkar inte förklara men jag kan ju säga att man kände inte för att gynna dom genom att äta där egentligen. Men sen spelade det ingen roll för vi hade trevligt ändå:)

Syrran är här idag. Tur att hon var med hos Vet i morse för jag får ju inte vara med inne på röntgen och dom behövde ju hjälp med att bära och hålla Brandie. Brandie blev lite förtvivlad när hon såg att jag gick ut ur rummet när bilderna skulle tas plus att dom drog och slet i henne för att hon inte ville ligga stilla, men hon blev glad sen igen när hon fick komma ner på golvet och snusa rundor.
Sen var vi på vårdcentralen och då var det dags för mig att få ett litet stick i fingert. Så på onsdag när jag ska till MVC får jag reda på om det måste göras något åt mitt problem eller om jag kommer klara en normal förlossning ändå utan problem.

Usch! Just nu känns det som man har lite motgångar.. Men jag antar att det blir bättre sen när allt fixat sig och man slipper vara orolig hela tiden. Tar på krafterna, dom krafterna man inte ens har för att man inte har nån ork nånstans..

På lördag kommer Jemmo, som syrran längtar nu asså:) Ska bli skoj och träffa han, hoppas bara inte jag träffar han första gången på BB när man är helt trött och sliten haha! Plus att då ska man behöva anstränga sig och prata engelska ovanpå allt;-P Kan ju vara riktigt lärorikt att han ska vara i sverige i tre veckor:)

Resten av denna måndag ser typ ut så här: Lämna jusse vis bussen, städa, tvätta, gå en promenad med B och sen bara slappa framför tvn eller datan. Dennis jobbar till åtta, tråkigt:( Men kan ju behövas nu när man har och kommer få vetrinärskostnader upp över öronen! :S
Men vad gör man inte för sin älskade pärla? Både jag och Dennis vill ju bara att du ska bli ditt vanliga jag igen..
Älskar ju daii Brandie

Nu ska jag snart köra syrran till bussen.. Sen blir det städ.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va tråkigt med B!! hoppas allt blir bra :) ha de bra puss o kram Busetto :)

2008-09-29 @ 13:55:37
Postat av: Malin

Hej gumman!

Va mysigt det låter som ni haft det, vill oxå vara med :( Hinner tyvärr inte läsa alla dina blogg inlägg eftersom jag har så begränsad tid vid datorn, men du får försöka uppdatera mig lite ändå! ;) hoppas brandie blir bra snart o glöm inte medela mig när bebben kommer!!

puss

2008-09-29 @ 14:12:57
URL: http://olssonmalin.blogg.se/
Postat av: naddie.

Vad jobbigt med Brandie :( Hoppas bebben tittar ut snart så vi kan göra om din design snart ;) kram

2008-09-29 @ 18:29:35
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0