Då var det måndag igen...

Tiden går så fort när det är helg.. Tycker inte det va så längesen det var fredag och nu är det helt plötsligt måndag igen. Då har man ännu en jobb-vecka att ta sig igenom.. Men det ska nog gå bra:)

Idag efter jobb är det ystad som gäller! Vattengympa kl fyra och föräldrarkurs kl sex. Hoppas nu att jag mår bra idag så jag kan få gå på vattengympan, annars lär jag få betala pengarna i onödan ju. På tal om pengar så får jag inte glömma ta ut pengar innan jag kör till jobb..

Igår visade jag Dennis på internet en klinik i malmö som heter Emma Ultraljudsklinik, där dom tar 3D/4D ultraljudsbilder. När han såg hur fräcka bilderna var och hur tydligt man såg sin bebis så ville han boka tid direkt hehe! Kostar ju en del, eller ja det va ju inte svindyrt men 1600kr får man betala för att få en liten förhandstitt på sin bebbe. Så vi bokade i alla fall en tid till i morron kl kvart i tio, så jag får bli sen till jobb imorn. Det bästa av allt är att ultraljudet tar 45min och under hela denna tiden så spelas allt in på en dvd-film som man får med sig hem plus en cd-rom med massa bilder:)
Jag tror att vissa kan tycka att man förstör hela spänningen, men det tycker inte jag. Hur fräckt är det inte att kunna visa sitt barn en film när den låg i mammas mage? Plus att på detta UL är det lättare att se könet så vi kan våga måla rummet nån gång hehe:-P
Så nu längtar jag som f*n tills imorn! Och jag hoppas verkligen att det är värt pengarna. Visserligen betalar dennis mamma och mina föräldrar det..men känns som ännu större anledning till att ha nått fint att visa dom sen.
Så imorn när jag skriver kanske jag har nån fin bild att lägga upp:) Ser lite alien ut bara:-P

3 veckor kvar att jobba, hoppas tiden går snabbt...

Glömde skriva att pappa var här i går och drack kaffe:) Blev lite chockad när han ringde och frågade om vi var hemma. Och ännu mer chockad när han kom ensam. Men det var trevligt den lilla stunden han var här. Lumi var inte med för hon var på stranden med Simon och nån annan.

Jag får väll ta och klä på mig och se så jag packat ner allt jag behöver ikväll.

Hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var inne och tittade på utraljudskliniken det såg häftigt ut, men ändå läskigt.. :) Rolig grej att göra. Kram

2008-09-01 @ 11:46:07
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa
Postat av: Anniken

Låter jättefräckt. Hoppas att jag får se både bilder och filmen sen :)

Kram!

2008-09-01 @ 11:50:50
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: naddie.

du borde ha en sån här i din blgogdesign i högra sidan :D



http://babystrology.com/tickers/

2008-09-01 @ 16:09:50
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag & Peter var där förra veckan och gjorde nupp-test. helt klart värt pengarna!

2008-09-01 @ 16:47:02
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Anniken

Hej!

Hoppas nu ni fick vara med om ett fantastiskt ultraljud :)

Du, jag pratade med Malin och fredag lät bra för henne. Jag jobbar med Sanna ikväll så kan fråga henne då också om inte du redan gjort det.

Hoppas du fortfarande kan och vill på fredag.

Malin slutar klockan sex så vi kan väl vara hos dig vid sju. Kanske lite sent att börja med att laga mat då men jag hade kunnat baka en god tacopaj som jag har receptet på. Så hade det bara varit att värma den i ugnen och sen börja vår mysiga tjejkväll :)

Vi behöver ju inte bestämma något nu ännu, rätt mysigt att laga tillsammans också så vi kan ju se. Ville bara höra vad ni tycker.

Hoppas jobbet går bra idag och att blodtrycket och ryggen inte jäklas med dig allt för mycket.

Puss

2008-09-02 @ 11:33:25
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0