Bakning & Suduko...

Ja så har min dag sett ut so far... Har bakat kladdkaka och chokladbollar, hade sjukt tråkigt så då kunde jag lika bra göra nått gott som jag kan sitta och sörja med resten av dagen. Sen har jag fastnat för suduko den senaste tiden, varför vet jag inte:S Ganska bra hjärngympa.. Och ganska bra sysselsättning när man hat tråkigt.
Såå sjukt tråkigt dag idag! Bara massa regn ute så man kan ju inte ens gå en promenad med Brand, jo man kan men det är kanske inte så trevligt. Jag har verkligen hittat på något varje dag nästan nu när jag varit ledig och nu när jag inte har nått att göra för en gångs skull så kan jag inte unna mig själv att bara ta det lugnt. Blir så fruktansvärt rastlös när det inte händer något! Suck.. Orkar lixom inte bara ligga i soffan och glo på tv en hel dag. Hur gör man när man bara är hemma och tar det lugnt? Vad hittar man på?

Imrogon ska jag i alla fall vara hos BM vid halv ett. Hoppas allt går bra där och att jag inte får fler negativa besked.
Sen kanske man tar en Latte nånstans i Ystad med nån? Blir ju nästan alltid så...

Solen tittar fram nu, men jag känner mig inte mycket gladare för det... Deppig dag..

Ska gå och äta massa onyttigheter nu och deppa!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Du ska inte vara deppig vännen. Men vet hur sånna dagar kan kännas. Hoppas att onyttigheterna hjälpte dig. Om du har lust till en latte imorgon så är jag inte svår :)

Sköt om dig!

Kram!

2008-09-30 @ 21:21:45
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0