1 vecka tills BF!

Så då kliver man in i vecka 40 idag då och exakt en vecka kvar till det magiska datumet.
Ganska liten chans att det blir en September-bebis nu, om den lille inte kommer inom 13 timmar:-P

Men det kändes skumt inatt. Antar att det bara var förvärkar...

Höstigt väder ute idag, men det gör egentligen igenting för jag ska ändå bara vara hemma och ta det lugnt har jag bestämt mig för. Pratade precis med Tina och hon kanske kommer en sväng lite senare:)
Annars ska jag bara gå och småpilla idag, fixa lite med tvätten och sånt kul..eller inte!:-P Dennis jobbar till åtta idag oxå så det blir en till ensam kväll.. Men sen skulle han nog inte jobba över mer denna vecka!

Brandie ligger här brevid mig i soffan och myser, hon är så fin.♥

Va kul att fler och fler börjat läsa min blogg:) Antar att det är för jag börjar närma mig slutet nu och folk börjar bli nyfikna kanske? hihi!

Har verkligen lite bloggtorka nu.. Uppdaterar kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejhej.. jag tycker de e jätte spännande o läsa din blogg :P vi får ta o ses en dag.. kanske efter bebisen kommit :)känns som det kan hända närsom :) lycka till. pok

2008-09-30 @ 14:26:13
Postat av: Pernilla

Kul att du läser min blogg tycker jag:) Klart vi måste ses, du får ju komma hit när bebben kommit:) Krams

2008-09-30 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0