Våra bästa år...

..va har hänt med den serien? Helt utflippad nu juh! haha! Men man kan ändå inte låta bli att titta på det när man slår på tvn och det är det som går.

Har inte sovit mycket inatt. Ungefär en timme kanske, allt som allt. Men känner mig piggare nu när jag duschat och gjort vid mig lite:)

Blev inget Nova igår för Theo var så fruktansvärt gapig så vi vågade inte hehe! man har inte kommit underfull med han riktigt än så man får ju inte tyst på han så lätt och ska man då gå i affäer eller åka bil en bra bit kan det vara jobbigt tycker jag. Men blir kanske en tripp dit idag istället:)
Jenny och Kim kom hit igårkväll och tittade på lillen och fikade, det var trevligt:)
Sen körde jag, älskling och theo och hyrde film. Det blev hulken, den nya. Den var ganska bra faktiskt.

Sitter här och dricker min Oboy nu, mina killar sover. Bara Theo blir mätt och belåten så kan han nanna direkt igen på morronen men tyvärr är det inte så lätt för mig hehe! Jag får passa på att duscha, blogga och göra sånt som jag inte hinner med senare.

Vet inte om Malin, Sanna och Anniken skulle komma hit idag. Har inte fått svar på mitt förslag än. Malin ville så gärna träffa oss igen innan hon åker till thailand i helgen. Hon ska vara borta ett halvår, kommer sakna henne juh:(

Jag är glad för jag har vanliga byxor på mig:) Mina "baggy"jeans som jag köpte precis innan jag fick reda på att jag var gravid. Har ju inte hunnit använda dom så mycket men nu kan jag det!:) Sminkat mig har jag oxå gjort idag, första gången på mer än en vecka hehe! Så jag antar att man börjar bli lite människa igen, skönt!

Uppdaterar senare om det finns tid:) Ciao!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: naddie.

tycker du inte den serien ALLTID varit utflippad? ;) haha men samma, jag är alltid fast jag med!

2008-10-22 @ 10:37:34
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Malin

Kommer sakna dig med gumman <3

2008-10-22 @ 21:43:24
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0