Underbara!

Måste skriva att jag tycker ni är helt underbara! Tack alla som försöker stötta mig, ge mig råd och lite pepp-talk.:)
Det är verkligen kul att så många läser min blogg och längtar efter det lilla livet.. Ju fler som längtar desto snabbare kanske han bestämmer sig för att komma ut?;)

Usch mår dåligt av tanken att jag faktiskt kan gå över tiden i två veckor till minst... Men det får vi inte hoppas! Jag tycker vi bestämmer att han kommer på fredag eller lördag, hade varit perfekt! Fast han får gärna komma idag oxå om han vill:)
Jag inbillar mig typ att han växer och växer där inne och kommer komma ut som en klump på 5 kilo, snälla gud skona mig!:-P Men sen tror jag inte den hade fått plats i min lilla mage kanske:S

Igårkväll var det dags för ett nervsammanbrott! Dennis jobbade över till åtta = pernilla ensam hemma med sina tankar en hel kväll Ingen bra idee! Men när dennis väl kom hem blev det bättre, vi pratade igenom allt och det känns så skönt att ha en pojkvän som bryr sig och stöttar en hur knäpp man än är:S Sen somnad vi båda i soffan:)

Igår var Sanna, Malin och Anniken här. Vi fikade och snackade en massa trams till typ tre sen var folket tvugna att åka och jobba. När alla åkt så la jag mig i soffan och kollade på lite OC eller ja..inte lite. Jag kollade på fyra avsnitt hehe! Så kl åtta hade jag nog tittat klart...

Denna dagen måste jag vara mer aktiv.. Igår gick jag inte ens utanför dörren, bara släppte ut brandie i trädgården.det var det närmsta frisk luft jag kom:S
Så idag blir det en lång promenad med min voffsa! :) Mår ju så mycket bättre när vi varit ute i det fina vädert!

Ikväll kommer förmodligen Jusse och Jemmo hit på kaffe:) Ska bli spänande att träffa han men oxå jobbigt för man måste prata en massa engelska haha! Och sen måste man ju göra sig fin när man får fint besök;) Och det är inte alltid kul att göra sig "fin" när man är höggravid för man känner sig inte speciellt fin!

Imorn blir det BM kl nio. Sanna ska nog följa med för vi ska nog träffa Malin och fika med henne efteråt:)
Då håller vi tummarna på att blodvärdet inte blivit sämre igen! Och hon får gärna lov att ge mig nått litet positivt ord som tyder på att bebben snart kommer.

Ne nu ska jag nog ta och käka lite frukost, ta på mig lite kläder och ut och gå en promenix med Brandie:)

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anniken

Du kanske inte känner dig fin men du ska iaf veta att du är det! :)

Hehe, det kanske är för att så många väntar och längtar på honom så han inte vågar komma ut och träffa oss alla :P

Hoppas du får en härlig promenad.

Ses!

Kramis!

2008-10-08 @ 10:24:01
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller helt med Anniken! Pernilla - Du är jättefin!

Det kan väl vara kul att träna lite engelska! ;)

Lycka till imorn o glöm inte att höra av er till mig! ;) pusspuss

2008-10-08 @ 18:54:24
URL: http://olssonmalin.blogg.se/
Postat av: naddie.

vilken liten kämpe du har i magen som trivs i värmen! Jag som gick runt och tänkte på dig massor igår när jag var i ystad nära BB och allt! :( men den som väntar på något gott :D! kram

2008-10-08 @ 22:43:07
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0