Tråkigt väder idag...

Lite egen tid så här på morgonkvisten är ganska skönt;-P Dennis och lillen ligger och sover. Theo har verkligen varit vaken typ hela natten, han har bara velat äta och äta hela tiden. Och imed att det gör en aning ont gör det ju inte sova under tiden iheller:S Men det blir väll bättre det med:)

Igår kom Tina hit med frukost till mig och Dennis, mycket snällt och mycket trevligt:) Hon tyckte nog om lilla Theo:-P
Sen kom även anniken hit på en visit:) Hon fick följa med på första barnvagnsturen ute i höstvädert. Mysigt:)

Idag kommer Sanna hit en sväng:) Sen i eftermiddag blir det en snabbis till novalund, har lite saker att fixa som behövs nu. Lite fler kläder som man märkt man fattas och sen ska dennis köpa e trimmer för han måste verkligen klippa sig!:-P

Sömn inatt: ca.2 timmar till och från. Så pigg är man inte, men inte så trött iheller:S Antar att kroppen vänjer sig tillslut kanske.





Kommentarer
Postat av: Emma

Myspys! :)

2008-10-21 @ 11:12:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Emma

Nä, det är ju klart.. Men nervös blir man.. :(

Jag hoppas bara att allt är bra med vår bebis i magen.. Och jag hoppas att tiden går fort tills på måndag.. Kram gumman!

2008-10-21 @ 11:16:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Malin

Hej gumman!

Nu vet jag, på söndag åker jag!

Hoppas jag hinner träffa dig/er en snabbis innandess!! Om du orkar och har tid såklart!

puss

2008-10-21 @ 13:07:48
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0