Riktigt oktoberväder...

Ännu en höstdag med lite deppväder...

Jag blir så fruktansvärt frustrerad! Jag vill så gärna röra på mig, ut och gå långa promenader med Brandie för att kanske få lite samandragningar och hopp om att han snart kommer! Men nä..kan ju inte göra ett skit pga smärtan i magen som bara vägrar försvinna och på nått sätt känns som om den blir värre för var dag som går. Kanske inte så konstigt imed att Bebisen växer för var dag som går?
Men nu skiter jag i att jag mår dåligt! Ska fan ut och gå en promenad med Brandie idag! Tänker inte sitta här hemma och bara bli mer och mer hängig.

igår städade jag lite i tvättstugan, gjorde i ordning skötbord och så till bebisen. Sen har jag även bäddat om lite i vagnen (för nog femte gången), hämtade väskan som jag ska låna av Eva till BB igår och frågade henne även om Brandie så vi har klart för oss vad som händer. Brandie kommer att sova inne hos Eva, när hon är på jobb kommer hon vara antingen hemma hos eva eller inne hos oss och sen på eftermiddagarna kommer hon vara i hennes eller vår trädgård. Känns skönt att ha planerat nu så jag slipper oroa mig för min skatt när vi är borta, kommer jag göra ändå:S

Idag ska jag fortsätta min kamp mot tvättberget! Men jag börjar se en ljusning nu.. Har nog bara 4 maskiner kvar:) Ganska drygt att en maskin tar två timmar!
Får väll börja lära mig att tvätta i tid så att det inte blir ett stort berg av allt!

Helgen=Inga planer. Man vågar ju inte planera nu när det är så nära... Men jag pratade med Johanna igår och vi sa att vi kanske kunde se en film här hemma en kväll nu i helgen. Hon, Daniel, jag och Dennis:) Så vi får se om det blir så.

Vill verkligen att lillen kommer i helgen! Men jag antar att ju mer jag vill och ju mer jag längtar desto längre stannar han där inne! Vem vet, han kanske är så punktlig så att han kommer just den datum han är beräknad, 7.e oktober

Gud vad jag har varit kass på att lägga upp bilder på bloggen.. Men jag kan faktiskt säga att det är till stor del för att batterierna i kameran är slut och vi har precis köpt nya. Så när dennis bytat batterier(jag vågar inte pilla) så ska jag lägga upp en magbild till er nu i vecka 40.

Ville få reda på vem som läste min blogg.. Men det va visst bara typ 5 personer som ville erkänna att dom gjorde det:-P Och jag vet ju att minst 20 till läser den flitigt varje dag! jaja jag får väll fortsätta vara nyfiken då!

Ne nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma och sen blir det en walk with the dog!

♥ ♥ ♥



En höstig bild! Ganska vackert:)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Nu vet du att jag också tittar in då och då! Det är så spännande att följa dig och Dennis.

//A

2008-10-03 @ 11:35:34
Postat av: naddie.

blogg.se är lite dumt där när man kollar på statestiken... för dom visar sidvisningar.. kan vara så att det är många som går in ett par gånger om dagen så visas det som mer än 1 gång :)

2008-10-03 @ 11:37:30
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0