Uppdatering. Fredagsplaner!

Ja då har vi helt plötsligt lite planer idag då:)

När Dennis kommer hem ska vi köra till pandurohobby i lund. Jag ska titta på massa scrapbooking-grejor, tänkte börja med det på allvar nu! Så jag måste börja köpa på mig lite saker och samla nu så jag kan börja göra ett album om Bebben när han kommer. Måste ju vänta en tid kanske för jag måste ju samla på lite foton oxå:-P hehe!

Sen ikväll verkade det som att Kim och Jenny skulle komma hit, trevligt:)

Jag var ute och gick en promenad med Brandie innan. Det var faktiskt riktigt skönt och uppfriskande! Jag blev mycket piggare och jag känner mig mycket bättre idag än vad jag gjorde vid den här tiden igår!

Va kul att alla ni som läser är så engagerade och nyfikna:) Verkligen jätte skoj! Har hört att vissa får en klump i magen om jag inte skrivit en dag när dom är inne och kollar hihi! Men jag lovar att skriva varje dag fram tills förlosningen så ni vet nog när det är dags!:)

Ska hänga upp lite tvätt nu, sen lägga mig på sängen i en kvart och vila. Dennis kommer hem vid halv tre så då får jag vara klar för att åka. Brandie har tjuvstartat med tuppluren.. Hon ligger här och snarkar för fullt! ;) Hon lär vakna nu när jag reser mig, då följer hon troget med mig och lägger sig nedanför sängen medans jag vilar. Vem har en sån trogen vän?


♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har oxå en sådan trogen vän :D skönt e de :) min vän ska BADA nu haha.. puss. hälsa dennisen

2008-10-03 @ 14:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0