Underbara höst!

Idag är det riktigt underbart höstväder!:) Jag mår verkligen som bäst när det är fint väder så man kan vara ute i friska luften.

Efter matning, påklädning och alla andra morgonsysslor idag så körde vi till ystad. Var inne på babyproffsen och köpte babybjörn bärselen:) Köpte även en till nappflaska och en dinglis till vagnen:)
Sen blev det ett besök på McD för att visa upp våran Theo för arbetskamraterna. Blev chockad när min chef kom fram och pratade och frågade hur allt gått och sen gav oss lyckoönskningar innan han gick. Vi fikade lite på McD sen körde vi hem till Sjöbo. Stannade på Unos´s och kollade efter jacka till Dennis men utan något lyckat resultat.
När vi kom hem gav jag theo mat och sen la jag han i vagnen och tog ut han i det fina höstvädert:) Verkade som han tyckte det var mysigt att ligga i vagnen och titta på molnen. Han är så söt:) Men efter ett tag tröttnade han för han var inte trött nog till att sova så han blev gnällig istället så då gick vi in och mös lite i soffan istället.

Just nu ligger han hos Dennis och myser. Pappa duger ganska bra, bättre än mamma vissa gånger:-P

Om en stund kommer mamma och bengt en sväng. Och sen vi sju är vi bjudna på middag inne hos eva.
Sen efter det blir det nog film, för vi hyrde en film innan "step up 2" tror jag den hette:-P

På måndag kommer kanske min lillebror hit med Syrran:) Saknar han och det ska bli jätte kul om han kommer:)

Men nu har jag inte mer vettigt att skriva. Lägger upp lite bilder istället:)


               



Gud vad jag älskar min underbara familj♥



♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, det var ett tag sen man såg dig UTAN någon mage, haha :) Du är så fin gumman och lillknodden med! :)

Pusspuss

2008-10-25 @ 17:31:25
Postat av: Emma

Ja, klart jag känner Johan :). Träffade du honom idag? Han frågade hur det var med dig igår. Kram

2008-10-25 @ 17:31:44
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0