Theo 2 veckor!

Idag blev lilla Theo 2 veckor gammal:) Tiden springer iväg... Bästa att njuta av varje minut!

Theo och Dennis har varit ensamma hemma och myst hela dagen medans jag shoppat loss på novalund med Sanna. Det var mycket trevligt och det blev en del fina köp och även en god fika:)
Hade inte förväntat mig att det skulle vara så svårt att hitta jeans till mig, men det va det! Mina höfter har visst blivit mycket bredare så att hitta jeans som passade mina smala ben och breda höfter va en mardröm! Men till sist med Sannas hjälp så hittade jag två par jeans, ett par svarta och ett par mörkblåa. Köpte även en del toppar och nån kofta. Kändes faktiskt riktigt skönt att få unna sig själv något, var ett tag sen. Men nu får klädesinköpen vänta tills Ullared och så får jag hoppas att jag hittar något kul där:)
Köpte även en söt present till Dennis som han ska få få lördag när han fyller år. Och sen köpte jag två söta presenter ifrån Theo som Dennis ska få på farsdag:)

Har rensat ut min garderob nu i eftermiddag, så nu är där riktig ordning och reda!:) Känns riktigt skönt, för jag har irreterat mig på röran varenda dag när jag gått in i gardeoben. och nu äntligen har jag gjort något åt det! Kastat en del fula, slitna och för små kläder.

Imorn blir det att umgås med Sanna:) Tänkte fråga henne om vi kanske kunde promenera till frisören och boka tid till mig om vädert tillåter.
Sen på imorn eftermiddag blir det middag med Daniel och Johanna innan Dennis och Daniel ska på bio. Sen ska jag och Johanna ha lite myskväll här hemma med en film.

Nu ska jag dricka lite te med Dennis mamma.

Allt för mig just nu..♥

Kommentarer
Postat av: naddie.

gud vad tiden går fort! 2 veckor redan :O känns som det var igår du la ut första bebis bilderna och vi satt här med ivriga och ville se på er fina son! Vi får bestämma en dag snart när vi kan komma och hälsa på :)

2008-10-30 @ 20:50:08
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0