Suck.. va jobbigt allt är.

Har sovit bra inatt, är tacksam för det..
Hade en del starka känningar igår som kom och gick, men mer än så blev det inte.
Idag har jag faktiskt riktigt ont, men känns mer som att smärtan är kvar hela tiden. En viss smärta kommer och går men det är ingenting jag inte kan hantera och det gör inte fruktansvärt ont. Men ändå så hade jag nog inte kunnat göra nått annat än att vara hemma idag för så pass ont gör det ändå.
Jaja.. Får väll vänta och se. Kan vara som det är på gång eller så är det bara en massa dryga förvärkar.
Allt känns bara så jobbigt.. Jobbigt att vänta, jobbigt att inte kunna sitta längre stunder för då får jag sjukt ont uppe i magen. Sen har man ingenting att göra om dagarna iheller, vill göra så mycket men orkar inte göra något. Plus att man planerar ju inget längre imed att man inte vet när den lille tänkt komma, så det blir ju så att man bara är hemma vilket kan göra mig ganska knäpp emellanåt! Jaja snart över... Snart kommer vår son till världen och då har vi att göra!;) Och man kommer orka mycket mer igen:D

Jag tycker att mina favoritbloggare blivit lite slöa:-P
Antar att det bara är jag som skriver varje dag fast jag inte har nått vettigt att skriva. Men hade jag inte skrivit så hade ni ju fått en hjärtattack och blivit helt hispiga! ;-P
Så för min skull som bara sitter här vid min eländiga data varje dag och väntar på bebis så tycker jag att ni kan skriva lite mer och underhålla mig! :)

Målade lite på mina söta tomtar igårkväll för jag hade inte så mycket att göra.. Blev fint! Ska nog måla lite till idag. Har nog hunnit måla klart dom där tomtarna innan veckans slut om ingen bebis tittar ut så då blir det till att köpa nått annat målar-projekt. Men julpynt kan man ju aldrig få för mycket av;) Bra att ha!
Jag har blivit så fruktansvärt huslig.Vuxenpoäng till mig! Tänkte till och med julbaka iår:)  Jag vet i alla fall att tina vill julbaka med mig hihi eller om det är mysa med bebis eller baka vet jag inte hehe! Sen har sanna oxå sagt att hon vill julbaka, så jag tror att detta kan bli en riktigt fin och mysig jul:) Hoppas vi får snö oxå!
Ne gud! Här sitter jag och planerar julen när det är mer än två månader kvar.. Brist på annat eller vad?!

Bebbe du måste komma snart! Jag vill verkligen inte bli igångsatt, har hört av värkar och allt sånt ska göra mycket mer ont då. Och Pernilla-räddhare är ju vad hon är.. Skrämmer upp sig för minsta lilla skitbagatell!! Hatar att jag gör det men kan inte hjälpa det.

Brandie har börjat löpa nu. Så nu blir det koppel i en månad och även inget liggande i sängen som hon blivit väldigt bortskämd med den senaste tiden! Men hon är ganska gullig för innan hon hoppas upp i sängen står hon en stund nedanför och typ frågar om hon får. Säger man då ja så hoppar hon glatt upp och lägger sig. Säger man nej så går hon sin väg eller lägger sig på stället. Säger man ingenting så väntar hon en stund sen testar hon först en tass sen nästa och sen smyger hon upp med hela kroppen och lägger sig ner snabbt! Haha hon är så söt:)

Nu ska jag sätta på lite kaffe och sen ska jag även unna mig en (två, tre) kanelbulle. Blir nog några avsnitt OC idag kan jag tänka mig!

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: naddie.

vad kreativ du är pernilla :D

2008-10-13 @ 10:05:50
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon.Ha en skön måndag.Söt blogg..Kul med gravida bloggare...

2008-10-13 @ 10:30:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0