Storstädning och Brandies provsvar!

När jag kom hem från Tomelilla fikade jag inne hos Eva... Sen fick jag gå in och påbörja min städning som nu börjar se ljusare ut. Har bara golven kvar nu:) Sen måste jag ut i trädgården och plocka lite B-skit oxå, trevligt va?!

Vetrinären ringde mitt i min städning. Enligt provsvaren så hittade dom ingen sjukdom eller så, bara för mycket vita blodkroppar som tyder på allergi! Fan fan fan jävla allergier! Jag är sjukt glad att hon inte var allvarligt sjuk, men va fan...
Så nu är det massa analyser och skit som gäller.. Måste få fram vad det är hon är allergisk mot? Snälla gud låt det vara nått som går göra nått åt enkelt! Tänk om hon är allergisk mot kvalster! Det är faktiskt ganska vanligt.. Gud va jobbigt!
Var analys kostar över 1000kr, 1000kr!!!! Jag kan ju lugnt säga att jag är glad att min hund är försäkrad upp över öronen! Känns verkligen som att det verkligen suger att detta ska komma nu! Som om vi inte redan har utgifter lixom? Men men vi klarar oss, som alltid:) Och vad i hela världen hade jag inte gjort för min hund? Jag hade gjort allt och lite till!
Ska inte beklaga mig längre...
Jo ett klagomål till! Kan hända att jag måste ge min egen hund en spruta hemma en gång i veckan! Hur fan ska det gå när jag inte ens tål se en nål??!!!
Suck..

Sanna smsade innan.. Blir nog en fika imorn:) Trevligt! men tror det får bli en fika i sjöbo för det känns onödigt att köra till ystad imorn när jag ska dit på torsdag oxå!

Imorn kommer Jemmo till Syrran om allt går som det ska! Spännande det ska bli att få träffa han:)

Bebben, kan du komma ut nu!!?? Behöver lite glädje i våran tillvaro! Ne nu överdriver jag..så farligt hemskt är det inte.. Men jag vill ha nått att göra om dagarna så du får hemskt gärna komma:)

Nu blir det städning igen, försöka städa bort mitt just nu väldigt negativa humör. Sen blir det till att vila en stund för kroppen börjar strejka. Väntar med maten till Älskling kommer hem för jag orkar inte asså...

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så jättemycket :)! Ja, klart! Du, Tina och Nathalie har inspirerat mig! Ja, det är faktiskt jättehärligt! Jo, visst hette jag det. Men jag bytade för några månader sen.

2008-10-06 @ 18:14:40
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Anniken

Ååå Brandie, hoppas hon inte har nån jobbig allergi.

När på torsdag ska du till stan? :) Kanske en fika då också?

Kram

2008-10-06 @ 19:02:53
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är ju så nära nu :) Och jag hoppas också att det inte är allt för allvarligt med tösen.. Känner igen det där lite.. Visst hade man gjort allt för dom små liven, och lite till.

Nej, nu ska jag minsann sova snart, denna graviditeten har gjort mig supertrött! Puss gumman & Godnatt!

2008-10-06 @ 20:47:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Jusse

Fan gumman, jævla allergi skit. Hoppas det reder ut sig!! jag sitter hær på fygplatsen i køpenhamn o væntar. 4 timmar till eller nåt. Åhhh blir galen. Vill træffa han nuuuuuuuu!

2008-10-07 @ 09:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0