Spagetti och köttfärsås,mums!

Sitter och väntar på att Theo ska somna igen, precis gett han mat. Men ha verkar inte vara så trött...Han ligger här i soffan och bara sprattlar rundor i sin filt. Men han blir väll trött snart så man kan få sova tre timmar tll om man har tur:)

Igår blev det en ruda till boolsson. Köpte vinerjacka till Dennis, en babysitter till Theo, strumpor till mig och även mössa och vantar till mig, en pyamas till Theo och sen kommer jag inte på om det var mer:-P

När vi kom hem käkade vi frukost och sen vid halv två kom Tina och hennes mentor hit och demonstrerade en maskin (tinas jobb). Tog lite längre tid än vad jag trodde det skulle göra:S Men soffan blev i alla fall ren och fin:)
När dom sen stack vid fem kom syrran och vi lagade spagetti och köttfärsås sen körde vi och hyrde film och köpte godis och hade en liten myskväll. Lillebror kunde inte komma för han var i göteborg:(

Idag har jag inga planer än så länge. Mi kära kusin ville komma hit men vet inte hur det blir med det än. Men välkommen är hon:)
Man kan ju hoppas på att vädert blir bättre än igår så att man kan gå en promenad idag.

Ne nu tror jag lillen börjar slumra här så jag får passa på att lägga han i sin säng nu.

Natti/Godmorgon!♥



Theo och Syrran på BB:) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0