Promenad i byn:)

Sanna körde precis hem. Vi har varit och gått en runda i byn, gick in och beställde tid för klipping på torsdag, ska bli skönt:) Och sen köpte vi kakor på Anderssons. Och jag gick in på systemet och handlade för första gången fast jag varit tjugo i 7 månader:-P Köpte några cider till Dennis som jag tänkte han kunde ha till imorn när han fyller år.
Sen promenerade vi tillbaka hem till oss och fikade. Sen blev det även tvn när det var våra bästa år haha! Men hon körde precis så nu har jag och Theo en liten paus-stund i soffan. Han vaknade för en halvtimme sen och har precis fått mat och nu ligger han och halvsover, jätte sömnig är han.

Klockan fyra kommer Daniel och Johanna. Då ska vi käka Tacos och sen sticker Dennis och Daniel på bio och jag och Johanna får ha en liten filmkväll, ja och Theo såklart!
Så snart ska nog Dennis köra och handla, när han är klar med sitt meckande i trädgården. Vi ska nog bygga en liten rabatt med en mur runt omkring:)
Så så fort han är klar där så ska han nog köra och handla så vi sen kan börja med maten. Hacka en massa grönsaker och sånt.

Och imorn blir det bakning för min del på förmiddagen. Ska baka två kladdkakor:)
Sen kommer en del av gästerna på dagen och på kvällen ska vi bjuda Eva och Johan på middag, det blir nog lasagne och sallad. Inte så avancerat:-P

Har bestämt mig nu för att gå på personalfesten den 14.e november. Tyckte först att det kändes lite dumt imed att jag är mammaledig, men sen tänkte jag efter och jag borde ju vara lika välkommen där ändå! Så jag ska i alla fall dit och äta middagen, men spriten klara jag mig utan:) Vill inte vara utan mina älsklingar hemma allt för länge iheller juh:-P

Har skickat in 150 bilder till onoff nu som ska framkallas, dom är klara den 10.e nov:) Så snart kan jag börja med min scrapbook, weii!:D

Ne nu ska jag tjata lite på Dennis att klockan börjar bli mycket så han MÅSTE snart köra och handla!

Lägger upp en bild på mig, så ser jag ut idag:) Två veckor och en dag efter förlossning. Ser lite smått trött ut hehe!



Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

När vi pratade sist så sa du att du hade lite mage...

VAR?!

Du är ju hur fin som helst!

Syns inte ens på dig att du fått bebis, lyckost!

Puss gumman!

2008-10-31 @ 16:56:25
Postat av: Emma

Hahaha, helt rätt! Men jag ska prata med Nathalie i helgen, så bestämmer vi en dag :). Kan du alla dagar nästa vecka då?

2008-10-31 @ 19:16:16
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, men det gör jag! Måndag kan nog bli lite svår för min del, men ska kolla upp tisdagen.

2008-10-31 @ 19:52:40
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Anniken

Ja vad kul att du kommer på personaöfesten! :)

Eftersom det är min sista kväll hemma i Sverige tror jag nästan att jag också bara håller mig till middagen. Men vad kul att du kommer! :) Kan vi kanske sticka dit tsm?

Får ses en dag snart tycker jag.

Puss!

2008-11-01 @ 10:30:48
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0