Plåga mig 1 vecka till kanske?

1 vecka över tiden idag. Men med min tur lär jag väll bli plågad en vecka till om inte mer..

Smärtan upp i tarmarna är hemsk! Och det blir bara värre och värre.. Att gå och ha ständigt ont tar verkligen på en psykiskt. Det är lixom inte som vanligt magont, utan det känns som nån tar tarmarna på en och vrider och inte släpper taget! Och ju mer Bebbe sparkar ju mer ont får jag.
Borde inte bara gå hemma och dra..mår inte speciellt bra av det. Men jag kan inte hitta på saker i heller för jag har så ont.
Egentligen skulle Sanna komma hit och dricka kaffe idag, men hon blev tvungen att jobba och jag kan förstå att hon inte tackar nej till tider.
Inte lätt för Dennis iheller, han vet ju inte vad han ska göra eller hur han ska betee sig. Försöker förklara för han att det ända jag behöver är hans stöd och hans närhet men han tycker inte att det hjälper mig.. Det är kanske sant för det gör inte mindre ont för det men jag känner i allafall att han finns där och att han bryr sig.
Men vi älskar varandra mer än allt annat och vi klarar detta hur jobbigt det än är! Båda bara går och längtar och väntar och det är inte så konstigt att det blir lite påfrestningar då.. Men vi löser ju det igen. och när Bebbe väl kommer så blir vi äntligen den lilla familjen vi längtat efter så:)
Nu blev det lite mycket känslor här i bloggen:-P

Jusse, Jemmo och 2 av jusse kompisar i från gävle ville komma hit igårkväll och dricka kaffe... Men jag fick säga nej för jag mådde inte alls bra:S Kände mig så dum men sen är det ju faktiskt inget jag kan hjälpa..

Idag borde jag verkligen gå en promenad. Var typ inte alls ute igår förutom när jag och Dennis körde till affären igårkväll. Sen borde jag även ta tag i lite tvätt. Trädgården behöver oxå ett litet ryck! brandies poo-poo ligger lite här och var och det ser inte så trevligt ut kanske:S
Får se vad jag orkar.. Men ska inte sitta framför datan och tvn hela dagen i alla fall, solen strålar ju verkligen idag!

Sen när magen är borta och orken tillbaka så blir det skogspromenader igen:) Har kanske en kilometer till skogen här ifrån. Men det har varit för långt att gå, imed att man ska först gå dit sen ska du gå uppe i skogen och sen efter det ska du orka gå hem oxå. Väldigt synd för jag saknar verkligen skogspromenaderna med Brandie. Och hädanefter blir det brandie, pernilla och bebbe som får gå skogspromenaderna. Och ibland lyckas jag till och med få med Dennis. Men han den galningen drar ju bara in en på en massa vildsvinsstigar!

Ne nu skriver jag absolut inget vettigt! Ska kolla lite saker nu på internet sen får det bli lite frisk luft så man piggnar till!

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: martine

Haha första gången dennis skulle välja stig här ute, valde han en med en bro och barndie hoppa ner i vattenskogen.haha.

Ja snart så blir ni en liten söt familj, så underbart. Är så glad för din skull gumman!

Älskar dig.

Kramar <3

2008-10-14 @ 13:00:20
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg :P

2008-10-14 @ 13:02:53
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas din bebis tittar ut snart =)

2008-10-14 @ 13:06:22
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: nicole

tack.nä hon kom 3 dagar förtidigt.men va inte orolig för på ett eller annat sätt kommer han ut.bara ta det lugnt och njut av att få badaq i lugn och ro haha för sen har du inte sån lyx

2008-10-14 @ 13:30:23
Postat av: Emma

Ja, pratade med Tina om det i helgen, så det har vi redan bestämt :)! Varesig jag hade varit välkommen eller ej ;). Hehe..

2008-10-14 @ 16:31:11
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänker på dig gumman! Kram

2008-10-14 @ 17:34:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Denise

Han kommer nog snart, jag känner det på mig=)

Har du hört förresten att morfar har trillat och brutit höften hemma? Han är opererad nu och ska komma hem imorogn. kram

2008-10-14 @ 20:47:51
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: BoeL

Varenda dag nu känns som alla 9 månader hittills tillsammans!

Men snart snart kommer han.

Så spännande detta är!

2008-10-14 @ 20:51:35
URL: http://boelystad.blogg.se/
Postat av: BoeL

Varenda dag nu känns som alla 9 månader hittills tillsammans!

Men snart snart kommer han.

Så spännande detta är!

2008-10-14 @ 20:52:14
URL: http://boelystad.blogg.se/
Postat av: Malin

Du vet att du alltid kan ringa mig om du har tråkigt eller så!

2008-10-14 @ 22:01:04
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0