Ny design!

Ny design på bloggen:) Naddie som gjort den till mig. Mycket fin tycker jag, vad tycker ni?

Kvällen börjar gå mot sitt slut här denna söndag... Har precis tittat på "ensam mamma söker" eller ja jag har pendlat med blicken mellan tvn och datan hehe!

Hoppas man får lite sömn inatt för imorgon blir en busy day. Men lillen var ju duktig och väkte mig bara 2 ggr inatt.
Ska även testa bärselen imorgon tänkte jag:) Hoppas han tycker om att sitta i den, men det borde han för han är ju nära sin mamma då hihi!

Theo nannar, han har nog nannat två timmar nu så han vaknar nog snart och är hungrig. Han var helt slut precis innan han somnade. Han badade i sin balja för första gången idag, han var jätte duktig. Han blev lite ledsen men han var ändå duktig:)

Hmm har en del saker att tänka på nu.. En del att planera:) Bla Dopet. Måste ringa och fixa en massa. Men det blir kul:)

Ne nu ska jag koka upp lite vatten så jag har till ersättningen i natt så jag slipper fixa med det då.

Natti natti kära läsare!♥

Kommentera gärna vad ni tycker om min bloggs nya utseende:)


Sån här jag köpte igår fast min är ljusgrå:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Designen var superfin Pernilla :)

2008-10-26 @ 22:17:19
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

det blev fint.. duktig kompis du har ;) hehe

2008-10-27 @ 10:32:00
Postat av: Denise

När ska ni ha dop?

2008-10-27 @ 13:05:50
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Designen var skit fin, jag saknar bara lite färg.. Men den är fin utan också :P Det kanske är från att den innan var rosa till svart :P Theo är bara för söt..

2008-10-27 @ 17:48:09
URL: http://nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0