Ny dag.. Nya tag!

Först och främst måste jag ju skriva att kvällen här hemma med Jusse och Jemmo var trevlig, har helt glömt bort att skriva om det. Vi lagade chili con carne, sen åt vi kanelbullar ochh drack te och spelade guitarr heros en stund:) Haha Jemmo sög verkligepå det! Men det är inte så lätt i början...:-P

Inatt har jag fått sova. Och det var skönt! Dom gångerna jag vaknade till lite så kände jag att dennis låg nära så jag somnade igen. Fick verkligen anstränga mig till att tänka positivt så jag inte skulle börja må jätte dåligt, men det gick och det är huvudsaken!

Köpte inte så mycket när vi var i Svedala igår.. Blev en tjock-tröja till Dennis och en sprakdräkt och en långärmad tunn tröja till bebben.
Svar till Naddie: Nja dom har inte så jätte mycket kul där faktiskt. Men dom har 4 bodies för 100kr och dom är söta, speciellt dom till flickor:) Jag har inte tittat så mkt på bebiskläderna till flickor men där är mycket mer och välja mellan som vanligt:-P Det bästa är att allt är svinbilligt:)

När vi kom hem från svedala blev det till att hyra en film och mysa. Fick en del känningar nere i magen i omgångar igår när vi låg och kollade på filmen, men när jag reste mig försvann dom:S Så det va väll inte som det va på gång antar jag.. Kan ju bara ha varit förvärkar eller nått..va vet jag?:-P

Idag är det fredag, helg igen:) Så det är ny dag och nya tag! Ska röja undan lite här hemma för här ser ut som ett bombnedslag, eller i alla fall i köket ser det ut som ett bombnedslag! Sen får det även bli en timme ute i den friska luften, det mår man bra av:) Orkar nog inte gå en hel timme med jag får väll ta att släppa Brandie på ett fält nånstans så hon kan få springa av sig ordentligt! Hon ska nog snart börja löpa.. Så då blir det koppel ett tag:(
Ska ringa vetrinären på måndag och beställa tid för den första analysen. Jag tror det värsta av allt är att man måste vänta hela tiden..vänta på provsvaren hit och dit! Jaja vill bara få reda på vad min plutta är allergisk mot!

Mina två sista inlägg har varit korta och deppiga, sorry. Hoppas att detta inlägg kanske var lite mer kul att läsa:)

Får väll ta tag i städningen denna fredagmorgon!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: naddie.

oh då får jag nog in och titta på outleten en dag! Vad skönt att det känns bättre nu! försök nu tänk så positivt som möjligt och sysselsätt dig så kommer han nog när du minst anar det ska du se :D det är åtminstonde ingen väntan som är förgäves! kram

2008-10-10 @ 09:08:05
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0