Lite shopping och besök hos pappa.

Har precis kommit hem ifrån lund. Köpte en del nya babykläder till Theo och sen köpte dennis en trimmer och jag köpte sex and the city filmen:) Så ikväll blir det film:)
När vi varit på nova så blev det en snabbis hos pappa och lumi. Fick en massa kläder och en nalle. Theo blir bortskämd av sin morfar:-P
Och nu är vi hemma igen och kvällen består av tv och vila.

Trevligt med frukostbesök i förmiddags:) Sanna, Malin och Anniken var här.

Imorgon blir det vetrinären med Brandie. Blodprov ska tas och medicin till öronen ska skrivas ut.

På fredag kommer det en ifrån BVC hit och ska kolla på theo och informera om en massa. Ska nog även gå en liten sväng på sjöbos lilla marknad på fredag. Mikaeli-marknad.

Ne nu ska jag snusa bebbe:)

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: naddie.

Laddar ni aldrig ner filmer där hemma? :) tycker jag läst massor av gånger att ni alltid hyr eller köper filmer :D

2008-10-22 @ 21:00:42
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var jättetrevligt att få träffa er igen innan jag åker!

2008-10-22 @ 21:44:56
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0