Känns annorlunda..

Idag känns allting annorlunda... Har mer ont, men smärtan sitter mer nere i ryggen. Tror faktiskt att jag kände mina första värkar innan, men det gör ont med typ en timmes mellanrum så än sålänge är det ju lugnt. Hoppas bara det är värkar jag känner så att detta kan få ett slut nångång.. Ska till BM imron kl 13 och hoppas verkligen att jag inte behöver det!
Snart kommer Sanna och dricker kaffe och håller mig lite sällskap:)
Om värkarna ska komma igång ordentligt får dom gärna göra det under dagen och inte inatt! Allting känns mycket mer positivt när det är ljust ute.

Uppdaterar kanske senare, hoppas jag inte gör det!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anniken

Håller tummarna för dig gumman. Det var mig en envis son du har. Men tror du ska se det positivt, det är bra att vara envis :)

Vi hörs ikväll eller imorgon förmiddag. Sällskapar dig gärna imorgon, men det vet du :)

Hälsa Sanna så gott.

Puss!

2008-10-15 @ 10:08:36
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: BoeL

Jo, vi hoppas du uppdaterar- med att du är på väg till fl!

2008-10-15 @ 12:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0