Kanelbullensdag!

Dagen börjar med det tråkiga beskedet att Jemmos flyg är inställt och att det inte avgår försen måndagkväll! Jusse är ledsen, eller kanske mer besviken och det förstår jag! Men förhoppningsvis går allt rätt till på Måndag så han är i Sverige på Tisdag!

Vaknade typ halv åtta..ville ju sova längre! Kvart i nio gav jag upp.. Kravlade mig ur sängen, släppte ut Brandie och nu sitter jag här och käkar godis till frukost, jag är så nyttig! Dennis nannar fortfarande, tänkte ju vänta med frukosten tills han gått upp.

Syrran kommer hit istället idag:) Tänkte att om hon vill hade vi ju kunnat baka lite kanelbullar, det är ju kanelbullensdag och allt:) Sen får vi väll ta oss en promenad och röra på oss lite oxå, eller jag i alla fall:-P Kanske inte världens finaste väder ute idag, men en positiv sak är ju att det regnar inte i alla fall:D

Var ju i Lund med Älskling igår. Köpte ett scrapbookalbum med babyboy tema, extra papper, klister, självhäftande små kuddar... Så nu har jag i alla fall lite:) Hinner ju köpa på mig lite till innan jag kan börja ändå! Sen kom jag på att vi har sjukt nära till "Pema", så jag kan ju köra dit och shoppa vilken dag som helst!
Var även inne på "Hemmakväll" och köpte ett kilo godis:-P Där hittade jag OC-boxen säsong 1 ganska billigt så jag köpte den:) Har ju tänkt länge på att köpa OC-boxarna så jag får väll börja med säsong 1 nu, lär nog få lite tid över nu när man är mammaledig till att titta på OC! Det bästa med film är ju ändå att det finns en pausknapp, kan kanske behövas när man har en liten bebis i huset:-P

Lillen kan ju titta ut idag, hade varit ganska gulligt nu på kanelbullensdag och allt;)


♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: naddie.

vad skoj att du hittade saker på pandurohobby :D fanns det mycket scrapbookgrejer i lund? kram

2008-10-04 @ 17:19:51
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie.

jo ikväll blir det avslöjande... bara det att jag HATAR när folk "tjatar" på en.. därför det inte kommer upp fråns ikväll.. i ren protest ;) hur mår magen idag? :D

2008-10-04 @ 18:16:43
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anniken

Dagen är inte slut ännu. Så kanske blir det en bebbis födelsedag på kanelbullen dag :D

Trevlig helg på dig gumman!

Kram!

2008-10-04 @ 18:32:50
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0