Ingen förändring...

Jag ljuger inte när jag säger att jag inte ens sovit en minut inatt. Har verkligen varit helt sömnlös och mått sjukt dåligt! Nu orkar jag inte mer! Kan man inte få bli igångsatt pga psykiska själ? Kan man inte få bli snittad pga psykiska själ?
Inte ens Dennis kan stötta mig längre för han förstår inte hur dåligt jag mår och han vet inte vad han ska göra åt det. Klandrar inte han.

Ska strax till BM, tur som är följer Sanna med så hon kan hålla mig vaken i bilen..
Känns som att hur ärlig jag än är och hur mycket jag än kommer sitta där och gråta så finns det säkert inget att göra åt min situation. men när ska jag få sova igen? Jag är rädd för att gå och lägga mig på natten för fan! När ska jag få bli människa!
Nu bryr jag mig inte hur det går till..jag vill bara att bebben ska ut innan jag går ner mig helt!

Ska försöka äta min fil nu... Kanske uppdaterar senare.


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, gumman. Vad jobbigt.. :(

Jag vet att det är skitsvårt, men försök tänka positivt. Det handlar om bara några dagar i ditt liv. Det är inte längre tid kvar.

Stå ut, så kommer du bli så nöjd och stolt över dig själv! Alla vi andra är det minsann redan!

styrkekramar!

2008-10-09 @ 09:55:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Denise

Stå ut snäckan, även om det är svårt! Han kommer när han är redo. Hälsa Jusse! Kramar tänker på dig...

2008-10-09 @ 15:29:53
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: naddie.

det är inte långt kvar nu även om det känns otroligt svårt :( tänk vad mycket glädje som snart fyller ditt liv dagarna i ända! En obeskrivlig kärlek som du kommer uppskatta livet ut! Tänker på dig! kram

2008-10-09 @ 16:04:40
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0