Igen bebis inatt iheller...

Suck.. Hur länge ska man orka vänta?

Kontrollen hos BM igår gick ganska bra, mitt HB hade iallafall höjts ifrån 95 till 99, alltid nått!;) Sanna var med mig där, hon tyckte det va dö-fräckt att höra hjärtljuden. Hon bara: Ska det slå så snabbt?:S hihi!
Helt sjukt vad småbarns hjärtan slår snabbt, men det är ju normalt.
Så det blir till att fortsätta med 2 järntabletter om dagen fram tills förlossningen. Fick reda på att många i vår föräldrargrupp fått sina bebisar nu och det verkar som att det bara är vi och ett par till som inte fått! Hoppas då att vi typ får samtidigt så vi oxå får lite sällskap på BB;)
Men BM sa att det var väldigt ovanligt att nästan alla fått för ingen hade gått över tiden och det brukar ju förstfödorskor göra. Blir verkligen jätte avundsjuk på dom som fått sina bebbar nu!
Men grattis till er!:)
Igår och idag har jag haft jätte ont ner till i magen... Nu väntar jag bara på att den där värken i ryggen ska komma som den oftast gör när värkarna sätter igång. Usch va jag är rädd inför förlossningen! Men sen samtidigt vill jag bara ha vår bebbe här och jag vill att allt ska vara över så man kan få må bra igen!

Efter BM igår fikade jag och Sanna. Det blev vars en bagel, 2 koppar kaffe och även vars en kaka:-P Mums! Men gud va vi är nyttiga!
Sen blev det upp på McD en runda för Sanna skulle jobba så jag följde med och sa hej och visade att ännu var magen kvar och ingen bebis hade tittat ut!:-P

Vetrinären ringde igår när jag var mitt uppe i bilkörningen i Ystad så jag ville inte svara. Men ringde upp dom en stund senare men då hade inte vetrinären tid att prata så dom skulle ringa igen... Men det gjorde dom inte! Dåligt! Hoppas dom ringer idag annars får väll jag ringa upp igen för jag vill få reda på provsvaren så jag slipper oroa mig.

Idag tror jag att jag ska packa det sista som jag behöver ha med till BB så man slipper tänka på det. Sen måste jag prata med Eva ang Brandie, hur mycket mat hon ska ha och var hon hade tänkt låta henne sova. Kommer inte klara mig utan Brandie så länge! Hon kommer bli helt förstörd! Har inte ens varit ifrån henne en natt på jätte länge och när jag hamnar på BB kanske jag får vara där två-tre nätter:S Men det löser sig nog, Dennis får åka hem på dagarna och pussa på henne:)

Måste gå en promenad idag. Känner att jag behöver lite frisk luft och behöver även röra på mig lite.

Ne nu blir det nog lite telefon-babbel med Emma!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hejsan. gillar att läsa din blogg, gör det varje dag :P lycka till med allt :) ha det bra

2008-10-02 @ 12:09:10
URL: http://littlefootprints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0