Hemma och myser.

Mysig söndag:)
En riktig slappedag. Som har bestått av lite besök av Paddan med familj, film tittande, bokläsning och en massa mys med Theo och Älskling.
Skulle egentligen till BoOlsson en runda, men det blir nog imorn istället om vi hinner med det.
Gör ingenting att det är regnigt och ruskigt idag för jag har ändå bara känt för att vara hemma och mysa:)

Längtar tills imorn, för då kommer Syrran och Lillebror oxå förhoppningsvis!:)
Tina kommer först vid halv två och ska demonstrera lite för oss hihi! Sen efter det kommer syrran och Simon. Så det blir nog en trevlig dag imorn.
Hoppas vädert är fint imorn så man kan gå en liten promenix med Theo och Brandie,

När dennis kollat klart på sin film så ska han laga lite mat till oss. Idag blir det fiskpinnar och potatis, mums!

Får nog ett nytt utseende på min blogg ikväll:D Naddie ska fixa till den lite. Så kul med lite förändring:)

Hoppas alla har haft en trevlig helg! Det har jag i alla fall:) 



Här kom en lite bild på min lilla kille när han ligger och snusar på sin nalle som han fått av pappa.♥
(första nallen, fick han på förlossningen)

Gå gärna in här och titta på våran kille http://www.skane.se/templates/Chronicle.aspx?id=48919

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fin sidan blev! Hon verkar skitduktig på det där med bilder och att pyssla ihop fina saker :)

Hoppas ni får en härlig kväll! Det var kul att du ringde idag. Kramar

2008-10-26 @ 21:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0