Hemma igen efter shopping!

Blev inte så jätte mycket shoppat men det va kul att komma ut lite:)
Köpte tre par byxor till lillen inne på lindex. Sånna mjuka byxor som dom har på sig mesta tiden i början:)
Sen var vi inne i en affär jag aldrig varit inne i förr, Newyorker hette den. Sjukt fräcka kläder! hur mycket som helst som jag hade velat ha, men får vänta tills magen försvunnit:-P Sjukt billigt var allt oxå! Sen beror det ju på vad man har för smak. Hittade i alla fall en jätte fin vinterjacka. Föll för den direkt! Och 599kr tycker jag inte är speciellt mycket för en vinterjacka. Så det blir ett besök i den affären sen när det ska ut och shoppas kläder till mig:)
Var även inne på pandurohobby och köpte små tomtar som man ska måla själv. Så nu har ajg lite sysselsättning när jag bara går hemma och drar.. Plus att det kan ju vara kul att ha något i julpyntet som man gjort själv.

Ikväll blev vi bjudna in till malmö för lite kvällsfika i stan med Jusse, Jemmo, Sabbe och vet inte om det va nån annan oxå:S Men vi känner att det är lite långt att köra när vi redan kört en lång runda idag, man får ju tänka lite ekonomiskt. Plus att det va inte försen typ åtta ikväll och då hade vi kommit hem sjukt sent och Pernilla är inte pigg på kvällarna just nu så det hade bara blivit jobbigt. Så jag ska messa syrran snart och skriva att vi nog blir hemma.

Så det blir en kväll hemma igen med Älskling och Brandie. Vi ska laga lite mat sen, spagetti och pastasås, MUMS! Sen blir det nog en film.

Tänkte lägga upp bilder på det jag köpt med hittade inte jackan på hemsidan så jag hoppar det, orkar inte fotta iheller:-P

Ni som ska på 80-tals festen ikväll (personalfest) får ha det så kul och dansa för mig med!;)

Nu ska jag lägga mig ner en stund och vila kroppen lite...

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, så mysigt o vara ute o handla.. Hade jag också velat idag.. Men min kära sambo är fortfarande inte hemma, han har typ varit hemma en liten sväng sen tidigt imorse.. Blää..

Ha en mysig kväll gumman! Kram

2008-10-11 @ 17:46:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: naddie.

älskar med den butiken :D den finns på gågatan i köpenhamn med och typ överallt i tyskland! på sommaren brukar dom ha 100 tals bikinis med 1000 olika mönster :D

2008-10-11 @ 18:13:05
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anniken

Absolut dansade vi för dig också! :)

2008-10-12 @ 10:36:20
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0