Har tråkigt...

Tio första:

1. Första bästa kompis: Dåligt av mig, men kommer faktiskt inte ihåg.
2. Första bil: Min underbara volvo 360 utan servo!
3. Första kärlek: Hmm...?
4. Första egna husdjur: Räknar man när man bott hemifrån så var första Mini en kanin och sen Brandie min hund:)
5. Första semester: Kommer jag inte ihåg.. Men första utomlands var spanien när jag var ca tolv. 
6. Första jobb: McD
7. Första köpta skiva: Ingen aning!
8. Första riktiga kärlek: Dennis
9. Första piercing: Tungan, men är borttagen nu.
10. Första konsert: FAME (musikal)


Nio senaste:

1. Senaste alkoholdrycken: X-ider
2. Senaste bilfärd: Ja vi körde och tankade bilen igår ju..
3. Senaste filmen du såg: IronMan
4. Senaste ringda telefonsamtal: Till Syrran tror jag.
5. Senaste Bubbelbadet: Oj! Längesen.
6. Spelade cd: Hmm i bilen varje dag typ:-P
7. Senaste kyss: Imorse om en puss räknas hihi!
8. Senaste gången du grät: 1 vecka sen typ..
9. Senaste måltiden: Spagetti & Köttfärssås igårkväll.


Åtta har du nånsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Njää..
2. Blivit kär vid första ögonkastet? Ja.
3. Fastnat med blicken i någons urringning? Nope.
4. Fått ditt hjärta krossat? Ja.
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Kan hända..
6. Haft ett one night stand? Ingen kommentar.
7. Busringt till någon? Klart!
8. Stulit något? ne inget allvarligt. Kanske en godis vid lösviktsgodiset eller så..

Sju saker du har på dig just nu:

1. trosor
2. bh
3. strumpa 1
4. strumpa 2
5. Mysbyxorna
6. En STOR t-shirt (har nästa precis vaknat)
7. Hårsnodd.


Sex saker du gjort idag:

1. Vaknat
2. Kramats
3. Gått upp ur sängen
4. Ätit en kanelbulle
5. Bloggat
6. Varit uttråkad och svarat på dessa frågor.


Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Brandie
2. Mitt körkort
3. Mitt hem
4. Mitt kontokort
5. Min mobil


Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Dennis
2. Syrran
3. Tina
4. Tilda


Tre val:

1. Blått eller rött? Rött
2. Sommar eller vinter? Sommar (förutom julen för den gillar jag)
3. Choklad eller chips? Choklad!!!


Två saker att göra innan du dör:

1. Se vår son växa upp.
2. Tatuera mig:)


En sak du ångrar:

1. Att jag inte skötte skolan bättre! Det får man sota lite för idag.


Kommentarer
Postat av: martine

kan inte lilla Pella erkänna sina one night stand ;)HAHA.

Älskar dig min vän, jag längar nog lika mkt till den lille kommer som du, jag går nervöst och väntar :D

pusss min älskade vän <3

2008-10-05 @ 20:02:33
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: martine

kan inte lilla Pella erkänna sina one night stand ;)HAHA.

Älskar dig min vän, jag längar nog lika mkt till den lille kommer som du, jag går nervöst och väntar :D

pusss min älskade vän <3

2008-10-05 @ 20:02:35
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0