Go morron!

Gick upp vid kvart i sex då Theo var hungrig, bestämde mig för att det inte var så mycket lönt att gå och lägga mig igen.
Blev ingen film för min del igår för Dennis sa att han kunde ha Theo hos sig när han kollade på film om jag gick och la mig och sov. Tyckte jag var en bra ide så det gjorde jag. Hade ju redan sovit middag mellan 17.30-20.00 och sen gick jag och la mig lite efter nio igen och fick sova till halv tre sen sova jag nån timme till nu innan jag blev väckt sista gången.

Ska till BVC idag, spännande att se vad han gått upp:)
Sen nu imorgon eller fredag måste jag verkligen iväg nåstans och köpa present till Dennis, han fyller år på lördag.
Ska ha lite gäster här hemma så det blir till att baka lite kladdkaka och något annat kul.
Hmm frågan är vad jag ska köpa till min älskade? Har redan köpt en vinterjacka till han i förskott men vill ändå ge han något på hans födelsedag oxå. Jaja jag kanske kommer på något. Några tips?
Ännu värre är ju att det är snart farsdag oxå, och då måste jag komma på något att köpa ifrån Theo. Plus att jag måste komma på något till pappa från både mig och Jusse imed att hon redan åkt till Kongo då.
Aaa! Det här med presenter är så svårt.. Men kul:)

Datum för ullared bestämt, det blir den 22 nov:) Blir julklappsshopping men även kläder i större storlekar till Theo och kläder till mig själv om jag hittar något jag vill ha:-P Måste i alla fall köpa joggingskor för jag ska börja springa så fort kroppen återhämtat sig helt och det har den nog gjort efter ullared:-P Brandie ska bli mitt sällskap vara sig hon vill eller ej! För hon börjar lägga på sig den lilla tjockemollan!

Ne nu tänkte jag lämna in en sovandes Theo till Dennis i sovrummet så att jag kan gå och kissa:-P och även passa på att duscha!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sååå fin din blogg e vill åxå ha men fattar inte hälften om hur jag ska göra. så fin han e din påg lycka till

2008-10-29 @ 12:14:41
URL: http://evelinaevander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0