Förändringar..

Precis tittat på filmen vi hyrde, den var bra. Fast jag fick nog bara sett halva för Theo har lekt sprattelgubbe under hela filmen hehe!
Hoppas nu på att han snart ska somna så att jag kan få sova bort en otäck huvudvärk:S

Helt sjukt hur snabbt livet förädras... Men detta var meningen, det var meningen att Theo skulle komma till denna värld och ge mig något att verkligen älska och leva för. Just nu när jag tänker på mitt liv så skulle jag verkligen inte att det skulle se ut på nått annat sätt än så här. Det är nu jag lever! Det är så här det känns att leva.
Jag är kanske ung, men mitt liv tar inte slut här bara för att jag blivit mamma.. Tvärtom, mitt liv börjar!:)
När Theo ligger i min famn och jag ser in i hans ögon...känslan går alltså inte att beskriva med ord. Det är kärlek, en speciell kärlek..känslor jag aldrig kännt förut. Han är verkligen helt underbar!

Finns inget som betyder mer än min lilla familj. Familje SIdnor/Andersson:) Dennis, Theo och Brandie♥

Dennis har verkligen varit ett otroligt stöd för mig i jobbiga stunder nu efter förlossningen och det är dom stunderna jag inser hur fruktansvärt mycket jag älskar honom och uppskattar att han finns i mitt liv.

Mycket känslor i detta inlägg, men det behövs ibland..

Mitt liv börjar nu och jag ska njuta av varje dag!    :)

Natti på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

vackra prins <3 Såklart ditt liv börjar nu! Och Theo kommer veta en dag hur mycket hans mamma och pappa älskar honom! :)

2008-10-26 @ 09:11:00
Postat av: naddie.

Jag tror du har helt rätt! Ni har så himla mycket mer att se fram emot nu som en familj! tänk bara första julen som kommer snart :D gud vad jag avundas dig att jag får vänta tills nästa jul! 9 månader går fort om man tänker framåt på åren man har som familj och skapa minnen tillsammans.. all tid i världen! ;)

2008-10-26 @ 11:23:00
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej! Ja, det ska jag göra! Ja, det får vi göra. Främst så det passar dig, mig och Nathalie :P. Tina är så himla svår att hitta en dag med!

2008-10-26 @ 12:18:27
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0