Fin söndagmorgon.

jaha då va det söndag igen. Gud va helgen går snabbt, fast iför sig så är den ju inte slut än för vi har ju hela denna dagen kvar oxå!:)

Riktigt fint väder ute. Här skiner solen och det ser inte ut att blåsa mycket. Kanske blir en del frisk luft idag, får fråga älskling om han har nått förslag.

Önskar jag kunde sova längre på helgerna, vaknade redan åtta idag sen kunde jag inte somna om. Dennis ligger fortfarande och sover så jag får gå in och morgonmysa sen när klockan tillåter det:-P Vill ju inte väcka han bara för att jag inte kan sova.

Ja jag har inte så mycket att skriva för just nu händer det inte mycket i mitt liv förutom en massa väntande och längtande.
Men nu vet ni i alla fall att allt är lugnt och jag inte hamnat på BB än.

Uppdaterar kanske senare! So long!


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0