En liten paus...

Har behövt en liten break i allt ståhej! Hela livet har förändrats och hela ens vardag har blivit upp och ner vänd.. Så alla känslor har bara tagit över och jag har inte mått så bra dom senaste dagarna. Stor anledning har varit att amningen varit så jobbig. Men idag var bvc här hemma och vi kom fram till att jag ska amma lite och ge ersättning dom andra gångerna. För brösten måste typ återhämta sig. Tycker allt känns mycket bättre nu.. Kan njuta av min bebis på ett helt annat sätt när jag slipper oroa mig för smärtan hela tiden. Har även haft ont på en del andra ställen, men jag hoppas på att det snart går över.
Pga av att jag inte mått så bra så har jag tagit en break från besök och lite sånt så jag hinner återhämta mig ordentligt och bara mysa med min son och min Dennis här hemma:) Så att jag sen kan må bra och ha krafter till mycket besök och annat kul!:)

Var en liten sväng på marknaden idag bara för att jag skulle komma ut lite. Var jobbigt att gå där imed att kroppen inte är van vid att gå så långt efter en graviditet. Så vi gick bara en liten sväng där sen gick vi hem igen.

Imorgon ska vi stå vid babyproffsen i ystads dörrar kl tio när dom öppnar för att köpa en babybjörnsele som dom från och med imorn rear ut för halva priset. Otroligt! Jag som tänkte köpa en begagnad.. Men nu behöver jag inte det:) Ska vara där när dom öppnar för att vara säker på att dom inte tar slut hehe!

Ikväll blir det film, sex and the city filmen. Såg den på bio men jag vill se den igen:)

Så till alla er som undrar hur det är med oss och tycker jag är en kossa som inte hör av mig.. Jag ber så mycket om ursäkt! Allt är bara bra med oss här hemma och vi försöker komma in i vår vardag som en familj.  Snart kommer det nog bli lite enklare i alla fall;-P

Just det! Theo vägdes idag och han vägde lika mycket som när han föddes, ca 3850. För han gick ner till ca.3600 efter förlossningen (vilket är normalt) men det har han gått upp nu igen och nu hädan efter ska han bara gå upp.

Imorn ska jag lägga upp lite bilder till er om jag hinner!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Älskade Pernilla, jag vill inte ringa er, men vi vill gärna träffa er när du mår bra och orkar, varför inte sätta er i bilen och komma och titta på våra får, kramar från oss i Kungshult.

2008-10-24 @ 22:01:16
Postat av: naddie.

Vad skönt att det går framåt! kan tänka mig att man blir lite chockad. skönt och höra att allt är bra med er iallafall! kram

2008-10-24 @ 22:07:13
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anniken

Du ska verkligen inte be om ursäkt för något. Herregud! Det är är megastor omställning i era liv för er alla tre. Känner redan mig dum som hälsat på så mycket..:S

Ni ska nog snart komma in i en normal vardag :)

Kram på dig och familjen din.

2008-10-24 @ 23:32:32
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Malin

Du gör verkligen helt rätt sm tar en paus från omvärlden! Det viktigaste, som du själv säger, är att ni tre finner varandra, att ni lär känna er lille Theo och att ni blir den fina familj som jag är säker på att ni kommer bli!

Ha en mysig dag!

Kramar

2008-10-25 @ 10:09:41
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0