En fruktansvärd väntan!

En till natt av förväntan avklarad... Blir knäpp av att bara gå och vänta! Jag går förmodligen och väntar på den värsta smärtan i mitt liv, men oxå den största lyckan en människa någonsin kan få känna! Jag och Dennis bara väntar på att våran son ska komma till världen så vi kan få hålla honom i våran famn och ge honom massvis med kärlek!
Sen är det ett enormt plus att få sin kropp tillbax, nu menar jag inte bara den normala formen och så..utan att kunna ha kontroll över sin egen kropp igen! Kunna sitta, ligga och till och med ha sex normalt igen! Massa enkla saker som man tar förgivet annars har blivit så mycket mer komplicerade:S Skönt att snart få detta tillbaka:)
Att vara gravid är absolut inget jag ångrar, har varit något av det mysigaste jag varit med om och även lärorikt! Antar att man kanske till och med kommer sakna det när Lillen väl kommit ut:-P

Idag bär det av till Ystad, ska vara hos BM på kontroll kl halv ett. Sen blir det förmodligen en kaffe med Anniken och kanske oxå Malin. Malin kommer nämligen hem idag och ska vara hemma i två veckor innan hon sen drar sig vidare till Thailand. Jag är överlycklig! Nu kommer hon förhoppningsvis vara hemma när Lillen tittar ut och det är det vi har velat hela tiden:)
Hoppas nu mitt HB-värde blivit bättre. Har hört skräckhistorier om att man kanske behöver läggas in med järn-dropp om det är för lågt.. Det vill inte jag!:(
Känner mig just nu lite yr, hoppas det snart går över för det är inte alls kul att köra bil när man känner sig så här..

Undra om Dennis ska jobba länge idag? Han kom hem redan fem igår för han tyckte synd om mig som var så ledsen och deppig här hemma. Och ändå beklagade jag mig inte och jag bad han inte komma hem, men han fick väll dåligt samvete antar jag:-P Så vi lagade mat, kollade på idol och hade en liten myskväll. Kändes skönt att han kom hem!

Ni ska veta att jag vågar inget annat än att uppdatera mig blogg varje dag nu för annars tror ju alla mina trogna läsare att jag hamnat på BB;-P Så har jag inte uppdaterat på två dagar eller nått är det nog där jag finns hehe!

Ne nu ska jag fortsätta göra mig i ordning och sen bege mig på ännu en rolig kontroll!

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: martine

det e tur för dig hjärtat att du gör det, annars kommer du se en yrbondeflicka på ystadsBB :P haha. Älskar dig min vän!

<3

2008-10-01 @ 11:31:50
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kanske bäst så :P

2008-10-01 @ 13:23:15
Postat av: Emma

Håller fast vid mitt ord... Innan veckan är slut!

Hihi, puss!

2008-10-01 @ 13:29:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Anniken

Låter mysigt med er hemmakväll, det behövde du nog :)

2008-10-01 @ 16:08:30
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, gud. Minns du vad vi alltid gjorde vid den första snön? :D Puss

2008-10-01 @ 17:19:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0