BVC med Theo idag, det gick bra.

Var ju på BVC i förmiddags med vårat hjärta. Det gick bra. Han hade gått upp från 3800g till nästan 4200 på en vecka:) Och det var jätte bra sa BM. Vi frågade vad vi kunde göra åt hans mage för han har varit jätte hård i magen i två dagar. Hon sa vi skulle ge han lite lactulos i ersättningen, så vi får se om det kommer bra med poo-poo nästa gång han bajsat. Han hade växt 1cm på längden så nu är han 53cm lång:)
BM sa även att vi kunde öka mängden mat om vi ville när jag berättade att han drack upp allt han fick. Så nu har vi ökat mängden för man vill ju vara säker på att han blir mätt.

Imorgon ska jag och Sanna till Novalund och shoppa:) Ska vara Theo-ledig för första gången..undra hur det kommer kännas.
Ska köpa present till Dennis, farsdagpresent och även nya kläder till mig själv:) Ska bli kul att handla kläder för det var sjukt längesen! Och speciellt nu när man inte har en stor mage längre. Har bara handlat massa bebiskläder den senaste tiden så nu är det faktiskt min tur;-)

Jag  och Dennis bjöd in Eva och Johanna innan på fika. Vi åt äpplepaj och vaniljsås, mums!
Och ikväll blir det pizza, sjukt längesen jag åt pizza så det ska bli gott för en gångs skull:)

Den som sa att det var jobbigt att ha bebis vet inte vad jobbigt är. För nu ibörjan sover han mest, ganska skönt men jag har för mycket tid över hehe!
Kan tänka mig att det blir mer att göra sen, men just nu är det inte så jobbigt kan jag ta och berätta. Bara på natten..

Har rensat ut bland mitt smink idag, slängde jätte mycket gamalt skit som jag aldrig använder. Tänkte även ta garderoben en dag, kanske imorgon om jag känner för det. Måste ju göra plats till lite nytt:)

Ne nu skriver jag absolut inget vettigt längre!

Ciao!♥ 

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar på din kommentar: Det var bara Tina som var här :).

2008-10-30 @ 15:46:24
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0