<3

Fick sova till sju imorse, alltid nått;-P Jag och Theo satt sen i soffan och mös och tittade på tv tills klockan var halv nio. Då gick vi in och försökte få dennis att gå upp, utan resultat. Men en halvtimme senare gick han upp ändå.
Vid tio klädde jag på mig själv och Theo och sen gick vi en skön promenad i solen till ICA och köpte bullar. Han sov hela promenaden. Sen när vi kom hem blev det frukost och sen har jag bara suttit här vid datan och nördat mig:-P Theo sover nämligen fortfarande. Men han har sovit i två och en halv timme nu så han vaknar nog snart och då vill han ha MAT! Och snabbt ska det gå! hehe! Min älskling♥

Min andra älskling håller på att städa och fixa här i hemmet. Han sa att det blev en tidigt julstädning:) Inte mig emot för då slipper jag ta det själv sen när han jobbar. Då kan jag koncentrera mig er på julpyntningen istället:) Och självklart julbakningen:D Så mysigt! Har lägtat efter en riktig jul såå länge..och nu verkar det som jag kommer få en! Men det blir nog ännu bättre sen när Theo är äldre och förstår lite mer och kan hjälpa till med allt pyssel:)

Hmm undra vad som händer idag? Vi hittar nog på något... Verkar inte som det kommer nån på besök idag i alla fall. Försökte ringa kusinen min innan men hon svarade inte.
Men städningen lär väll hålla på några timmar till så än sålänge blir inte dagen intressantare än så här.
Tror jag ska gå en promenad med Brandie sen, om Dennis har tid och passa lillen så länge så jag kan koncentrera mig helt på Brandie:)



Min familj

Foto från BB, haha bara Dennis som tittar in i kameran..linslus!:)

Nu ska jag ta mig ett glas Cola för ovanlighetensskull..hrmm eller inte! Måste verkligen sluta med denna dåliga vana! Verkligen ett nytt beroende istället för rökningen!

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Anniken

Vet inte om det var du som kommenterade min blogg men antar det :)

Det var tydligen hans granne som var chef för Malmö Opera och så hade de fått massa biljetter. Så hörde jag Joys och han stå och snacka om det och så sa han att det fanns en biljett till mig om jag ville :)

2008-10-28 @ 15:30:08
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Anniken

DU, colan är så mkt bättre än rökningen så det ska du inte bekymmra dig för :)

Ååå jag kan riktigt se hur mysigt ni får det i jul, hade velat se. Men jag får titta nästa jul istället :)

Kram!

2008-10-28 @ 15:32:34
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: naddie.

dock är iallfall colan 1000 gånger bättre jämnfört med rökningen ;)

2008-10-29 @ 13:35:54
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0