Ystad-fika:)

Spenderat halva dagen idag i Ystad. Blev fika på koppen med Sanna, Therese och Anniken och det var trevligt som vanligt:) Ja och Theo var ju oxå med såklart!
Nu är jag ju mammaledig på riktigt! Dennis började jobba idag och nu känns det mer som att allt verkligen hänger på mig! Men ska ta vara på denna tiden.. Denna tiden är till för Mor och son, för mig och Theo att lära känna varandra och bygga upp en stark relation till varandra!
Detta fixar jag! Förhoppningsvis så är tålamodet en sån sak som bara blir bättre och bättre ju mer det påfrestas:-P

Ikväll blev det soffläge och filmtittande "Mamma-Mia", för andra gången nu.

Imorgon blir det vetrinären med Brandie. Förhoppningsvis sista besöket där på ett tag! Ska få utskrivet kortison som vi kan ge henne när ho får ont av allt kliande. Sen är det dags att skicka in alla kvitton till försäkringsbolaget innan dom 100 dagarna på självrisken går ut!

Orkar faktiskt inte skriva mer idag, känner inte för det. Är mest trött och hängig känner jag:S

Imorogn vill jag hitta på nått kul! Förslag?
Dennis tankade full tank till mig så att jag kunde hitta på något, frågan är då vad?
Händer väll alltid nått, orkar inte bara sitta och glo för då blir jag galen. Det är det jag är mest rädd för, att jag ska bli galen av att gå hemma! Har ju Theo som underhåller mig när han är vaken, men när han sover går tiden sakta. och om jag inte sysselsätter mig tillräckligt är jag rädd för att jag kommer må dåligt.

Hoppas Theo vill äta snart, så han sen kan sova, så att jag får sova.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0