Utlånad..

Brandie är utlånad till min kusin över helgen. Kände att det var ett bra beslut av mig att ta. Dels för att det är bra för Alexandra så att hon har lite att göra plus att Brandie behöver lite extra uppmärksamhet just nu då jag inte riktigt orkar ge henne det hon behöver. Känner inte det som att ett problem är ur världen för en stund, tvärtom! Saknar henne redan och känner nästan lite dåligt samvete, men jag vet ju innerst inne att hon kommer ha jätte skoj och få uppleva mycket i storstan i helgen:) Lite seperationsångest ifrån båda hållen bara:S men detta är nyttigt för oss!

Dagen med Kusin var mycket trevlig. Kollade på MammaMia (igen) hehe! Och sen lagade vi lite mat oxå:)
När jag hade hämtat henne vid tåget i förmiddags tog vi en tur upp till McD för en latte och där blev Theo gullad med så det räcker i en vecka framöver hehe! Det är nog verkligen ända gången i livet man får så mycket uppmärksamhet och får känna sig så älskad, när man är bebis:)

Ne nu blir det tv en stund, sen kudden.


Kommentarer
Postat av: naddie.

Absolut Pernilla! Har haft lite mycket saker igång i alla hörn denna veckan så känns som jag knappt haft tid med Robban :( Hoppas allting är bra med er iallafall! Kram

2008-11-21 @ 09:52:19
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja, han ser helt underbar ut =) tack så mycket!

ja, det är jättemysigt även om man är stor som

en flodhäst, haha! men det är det ju värt =)

2008-11-21 @ 10:47:25
URL: http://johannasignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0