Theo 4 veckor idag:)

Ja idag blir våran lilla Theo 4 hela veckor! Inte klokt vad tiden springer iväg.
Nu när Theo är 4 veckor så ska jag börja ge han AD-droppar varje dag i två år. Oj! Hoppas jag kommer ihåg det varje dag:S Vet ju själv hur slarvig jag är med medicin till mig själv eller till Brandie, har en tendens att glömma bort det.

Idag har jag fått sova:) Visserligen har jag varit uppe tre gånger samanlagt inatt/imorse, men sen sov jag och Theo vidare till klockan nio, så skönt! Riktigt mysigt att vakna av att solen skiner in i sovrummet och så tittar man brevid sig så ligger världens mest underbara lilla människa brevid en och sover sött♥
Han brukar inte sova i vår säng, men vi var uppe sju för Theo var hungrig och sen la jag han brevid mig i sängen och där somnade vi:)

Snart kommer Sanna, då ska vi käka lite frukost:) Sen när hon varit här ska jag ta och gå en lång promenad i det underbara vädert vi fått idag!:)
Sen så fort Dennis kommer hem vid kvart över fyra måste jag stressa till frisören. Hoppas nu det blir bra. Annars får jag färga hela håret mörkt:S
Tänkte även be henne klippa lite till på luggen:)

Måste ringa kyrkan idag. Hög tid att börja planera dopet! Massa som ska fixas fixas fixas!

Nu kommer nog snart sanna så jag ska inte sitta här och häcka mer. Uppdaterar kanske senare med en bild på hur håret mitt ser ut:-P

Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Anniken

Vad är AD-droppar till för?

Åå, hade varit så kul att vara hemma när den lille döps. När blir det ungefär? :)

Ses imon!

kramkram

2008-11-13 @ 10:20:11
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0