Mår min Brandie dåligt?

Är så orolig... Är orolig för min Brand. Hon äter knappt längre.. Hon får mat två ggr om dagen och brukar då slänga sog över skålen och sluka allt i ett naffs! Men ne inte nu längre..här om dagen gav dennis henne mat halv sju på morgonen, och när han sen kom hem klockan fyra så hade hon fortfarande inte ätit något, lite senare åt hon men detta är inte likt henne. Så har hon hållt på nu i tre dagar.. Vill ju bara att min lilla Brand ska må bra. Hoppas det snart går över så att hon blir sig själv igen.

Vi var ju på BVC igår och Theo hade gått upp mycket i vikt. Han hade gått upp 400g på 10 dagar hehe:) Så nu väger han 5050g! Våran lille köttbulle:-P Han hade växt 1 cm på längden ungefär och allt var bara bra med han. Nästa gång vi ska dit så ska Theo träffa doktorn för rutin kontroll.

Idag blir det en runda till Malmö med Eva. Ska till svågertorp till den där tygaffären och köpa tyg till julgardinerna vi ska ha i köket. Eva ska vara så snäll och sy gardinerna till oss:) Jag ska ta med vår julduk så att jag kan hitta ett tyg i samma fär, eller som i alla fall har lite av den färgen i sig:) Det blir nog bra!
det jobbiga är att jag ska tvingas köra dit...usch va läskigt! Hatar att köra till Malmö och ännu mer när jag inte kört så mycket den sista tiden och så ska jag ha Theo i bilen. Men men kör jag inte så kommer det ju bara bli jobbigare och jobbigare för varje gång. Hade jag kört själv hade jag inte brytt mig.

Känner mig lite krasslig i halsen idag. Drack en kopp te innan och det hjälpte lite i alla fall. Vill inte bli sjuk nu när vi ska till ullared på lördag, men med min otur så varför inte?

Nu får jag ta och klä på lillkillen här och sen fixa till mig själv och äta något. Ska köra vid tio, känns som lång tid tills dess men det är det inte när man har en liten och man ska lasta vagn och hela köret hehe! Det är ett helt projekt bara att köra in till Malmö:-P Känns konstigt, för innan tog man bara bilen och körde 10minuter efter man bestämt var man skulle, men det kan man glömma nu! Men vad gör det? :)

Trevlig tisdag!♥



Så underbart söta:) och Brandie är så snäll, hon vågade inte röra sig en millimeter när han låg där hihi!♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hon kanske e avundsjuk på lillen??

2008-11-18 @ 12:25:47
Postat av: Svar till alexandra

Funderade på det oxå.. Men tror inte det för då skulle hon nog vistat det tidigare, det är ju först nu man börjar ha tid för henne igen så hon borde må bättre nu ju:) Men man vet aldrig.. Hon älskar Theo i alla fall, sen om hon är sur på mig det är en annan femma:-P

2008-11-18 @ 15:28:40
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej vännen!

Vilken mysig bild. Hoppas allt är bra med er! Har haft massa söta Theo barn i klubben! =)

puss

2008-11-18 @ 16:19:51
URL: http://olssonmalin.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vilka sötnosar!

2008-11-18 @ 19:35:38
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skendräktig kanske.. eller löp på g:e... eller så har hon svårt med omställningen

2008-11-18 @ 20:41:12
Postat av: Svar till Anonym

Löpt har hon precis gjort. Dom andra två alternativen kan kanske stämma, men när hon varit skendräktig förr har hon aldrig slutat äta:S Och när hon väl äter så tuggar hon som om det gör ont i munnen eller nått.. Så jag får nog kolla upp det om hon inte börjar äta snart.

2008-11-19 @ 07:32:24
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Sabbe

ja det kan ju vara något så simpelt som en dålig tand nu på äldre dar elr en halsfluss. Du gör rätt i att kolla upp det om det fortsätter. Jag och Lexus håller tummarna för lilla Brandie. Härlig bild förresten. :)

2008-11-20 @ 14:34:34
URL: http://minlexus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0