Ikväll -Personalfest!:)

Ikväll är det dags för McD´s årliga personalfest! Hoppas kvällen blir lika rolig som förra året, för då var det riktigt skoj:) Visserligen hade jag ju inte en son på fyra veckor då som ständigt finns i mina tankar och får mig att längta hem bara jag är hos frisören:-P
Hoppas bara det är okej att jag kommer ikväll, är ju mammaledig men fortfarande anställd. Har försökt ringa jobb X antal gånger men ingen har svarat.

Håret blev bra:) Inte alls som jag tänkt mig men är nöjd ändå! Blev inte svarta slingor utan tre olika färger, höstens färger. Blonda, guldbruna och lite mörkare bruna, så håret blev inte så mörkt som jag tänkt mig och skillnaden sen innan blev inte jätte stor, men jag blev faktiskt nöjd ändå.
Men fick ett sms från min frisör för en stund sen som skrev att om jag tyckte håret blev för ljust så kunde jag ringa och boka en tid så att hon kunde lägga i lite mer mörkare slingor, gratis då:) Så jag får tänka tills på måndag om jag vill det eller ej, men tror faktiskt att jag vill ha det lite mörkare för jag ville ju att det skulle bli lite mer förändring än vad det blev.

Dagen idag ser ut så här:

>Komma ur morgonrocken!

>Hoppas på att vädert blir lite bättre så att jag kan gå till systembolaget och köpa nått mumsigt till ikväll;)

>Fundera ut hur kvällens outfit ska se ut :S

>Städa undan lite.

>Bada Theo när Dennis kommer hem.

>Fixa mig!

>Bege mig till Ystad för en förhoppnigsvis trevlig personalfest och lyckad kväll!

Vet inte riktigt än om jag ska följa med till BaráBar efter personalfesten, får se hur pigg jag är. Plus att man har inte kul där om man inte är tillräckligt onykter, tråkigt nog är det faktiskt så. Och jag hade ju faktiskt inte tänkt att bli speciellt jätte onykter.

Ska försöka att inte glömma kameran ikväll:-P Så förhoppningsvis uppdaterar jag imorn med lite bilder ifrån kvällen:)

Trevlig kväll på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Anniken

Så glad för att du ska med! Blir ruskigt irriterad om det skulle vara några problem att du kom. Som sagt, du är fortfarande anställd!

Ses sen. =)

2008-11-14 @ 10:44:56
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: naddie.

Ha nu riktigt kul ikväll :D bara för man är mammaledig innebär det inte att man inte får ha skoj ;)

2008-11-14 @ 20:11:27
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie.

Såg din komentar på min blogg först nu :D det fixar vi i helgen :) KRAM

2008-11-14 @ 20:12:27
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0