Huvudvärk!

Har haft konstat huvudvärk i tre dagar nu:( Har även lite ont i halsen känner jag. Men vad det än är så bryter det inte ut, jag mår bara halvkasst hela tiden. Nu hoppas jag verkligen att det väntar med att bryta ut tills efter lördag om det nu är influensan. Vi ska ju till Ullared på lördag och jag känner verkligen inte för att gå där om jag är sjuk, i alla fall inte om jag har feber.

Dagen idag blev lite roligare när jag bestämde med Carro att vi skulle ses. Jag mötte henne vid Ica vid två och sen gick vi hem till mig och fikade och snackade lite skit om allt möjligt. Blir ju mest bebbe-snack imed jag har bebbe och hon en på väg:-P

Imorgon är det kusin-dag:) Klockan tolv ska jag hämta min kära kusinvitamin vid tåget i Ystad, sen ska vi ha en heldag tillsammans. Det var ju hundra år sen sist!..eller ja, det känns så i alla fall:S
Ska bli mysigt och vi får se vad vi hittar på för något:)

Just nu duschar Dennis, sen ska vi kolla film. Mys!
Theo nannar just nu, det lär han nog göra ett tag.. Det värsta är att han nog kommer vakna precis när vi vill gå och lägga oss om vi har otur.

Måste bara skryta lite här om min syster:-P Grattis grattis! Hon har blivit surugatmamma(eller vad det heter) till en liten shimpansbebis som heter Kimo. Saknar henne såå nu när hon är nere i Afrika-land igen:( Men är glad för hennes skull att hon verkligen uppfyller några av hennes största drömmar!:D Vem får den chansen hon fått lixom?

Gokväll!♥


Kommentarer
Postat av: Sabbe

saknar oxå african jusse :)

Och du, krya på dig Pella.

2008-11-20 @ 14:35:41
URL: http://minlexus.blogg.se/
Postat av: caroline

Vilken söt liten apa=) Måste ju kännas typ som en hårig bebbe eller något:P

2008-11-24 @ 00:24:04
URL: http://vetegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0