Yes!!!

Nu har vi fått besked om att vi får flytta in i vårt hus redan den 1.e juli, underbart! En hel månad innan det va tänkt. Så den förste börjar dennis tapetsera vårt sovrum och sen flyttar vi in helgen därpå. Det måste först vädras ut ordentligt och så för det sägs att det är farligt att andas in målarfärg/tapetklister och en massa sånt när man är gravid. Så för att vara på den säkra sidan tapetserar vi några dagar innan vi ska sova där.

Jag och Dennis var på Ikea igår, shoppade lite nödvändiga saker. Ett högt golvskåp till badrummet, lite köksgrejor m.m. Ska dit sen igen och köpa allt annat som fattas bla allt till bebisens rum, men det väntar vi med tills det börjar närma sig lite mer.
Nu vill jag bara att dessa två veckorna ska gå snabbt=)

Hoppas det fina vädert kommer tillbax snart så jag kan sola bort alla fläckar jag fått imed att jag fjällar som fan! vill inte vara helt fläckig på midsommarafton..hehe!

Ne nu ska jag väcka dennis och sen ska jag bege mig till jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0