Underbara lediga dag!

Idag är man ledig och skönt är det! Känns verkligen i kroppen efter en hel arbetsdag. Har svinit ont nere i ryggen på kvällarna. Men detta jobbet är ju ändå mycket lugnare än McD.
Snart ska jag träffa Sanna, vi ska nog gå en runda och sen hem här och fika tror jag=)
Sen när Dennis kommer hem ska vi köra till BoOlsson och kolla på trädgårdsmöbler och lite annat kul.
Flyttar på onsdag..inte lång tid kvar nu! Jobbar sorgligt nog hela veckan och är inte ledig försen på lördag, men jag får väll hjälpa till på kvällarna. Dennis har ju lite flytthjälp ändå som hjälper han med möblerna. Sen blir det till att packa upp lådor på kvällarna och det hoppas jag verkligen ingen annan lägger sig i förutom jag och dennis! Hatar när folk ska börja packa upp ens saker sen tillslut vet man fan inte var sakerna är nånstans! ne det fixar vi så bra själv!=)

Magen växer och växer... och med bebisen är det bara bra. Fick köra in till ystad här om dagen för jag blev lite orolig för en sak..men som tur va så var det nog bara urinvägsinfektion. Och då lyssnade dom på bebisens hjärta och det lät jätte bra=) Sparkar gör den för fullt oxå, men mest på kvällarna och mornarna..mysigt.

Ne nu får väll jag gå och göra mig klar för sanna är på väg hit..

Lägger upp en nakenbild på min mage:-P v.26



Kommentarer
Postat av: GuppyFisk

Tjockis! :D Härlit att ni flyttar snart. Se till o kom hit när jag fyller år bara!

Hihi, puss

2008-06-30 @ 15:21:25
URL: http://guppyfisk.bloggagratis.se
Postat av: Anniken

Jag önskar dig/er verkligen all lycka till.

Har tyckt om att följa dig och din växande mage från första början och hoppas jag kan få fortsätta göra det till slutet fastän vi inte ses på jobbet mer.

puss !

2008-07-01 @ 00:17:50
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jättefin tjock mage :) Skönt att ni flyttat nu. Jag längtar tills den 1 nov för då flyttar vi :) ha det bra. Kram

2008-07-06 @ 12:40:11
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0