Rubrik?

I tisdagskväll kom Syrran och Andy hit och åt middag och kollade på fotboll med oss. Det var riktigt trevligt=)
Och igår blev det en shoppingrunda i lund med eva.

Idag gör jag inte så mkt..håller på att tvätta lite. Dennis jobbar till åtta tror jag så jag vet inte om jag ska köra hem till pappa..jusse skulle dit en stund oxå. Får se hur jag gör..vill inte sitta här och glo hela dagen i alla fall.

Vägde mig igår, har gått upp 1 kilo till nu. Så nu är jag i vecka 24 och har gått upp 3 kilo. Alla säger att det är jätte lite men det är mycket för mig som aldrig vägt över 59kilo. Jag vill verkligen inte gå upp mer i vikt än det barnet och allt där inne väger. Vill kunna gå ner allt lätt igen sen efter förlossningen. Jaja får se hur det blir med det... I vilket fall som helst så får jag något underbart av det hela=)

Jag fjällar något fruktansvärt! Skit fult är det! Har stora vita fläckar på axlarna och även en fläck på näsan, snyggt? Nej! Men men det blir kanske bättre sen när jag solar igen så den bleka huden blir brun:-P

Nu ska jag duscha och göra något med mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0