Midsommar och lite till!

Midsommar har varit bra. Festen var trevlig, men de äldre folken lite tråkiga när det gällde musikvalen hehe! Åkte hem ganska tidigt för jag och Dennis var helt slut.. Vi hade ju fixat med festen hela dagen så när det väl var dags för festen var vi svin trötta:-P

Igår var jag och Dennis i Lund och Malmö och shoppade loss riktigt! Hämtade vår soffa på BoLagret, och sen handlade dennis nya skor och jag nya underkläder (behövs lite större storlekar nu juh hehe). Sen köpte vi massa möbler och småpill till huset. Var även på Babyland och tittade på bilbarnstol, slutade med att vi köpte en för vi tyckte det var lika bra. Jätte fin är den. Köpte oxå även första babyplagget igår.. Alla tycker jag är sent på det med babykläder men jag har hela tiden velat vänta för man vet ju inte vad som händer. Jag känner lixom folk som inte gått så långt och redan köpt en massa kläder. Så igår blev det en tröja med byxor till, skit söta. På tröjan står det: My Dad Rocks! Riktigt sött!

Nu hoppas jag verkligen tiden går snabbt nu sista veckan... Är så trött på detta nu! Vill vara ifred och vill slippa vara social.. Tur e det verkligen att vi fick det tidigare än planerat för annars hade jag nog fått ett nervsammanbrott.

Ne nu ska jag köra och lämna en film jag och Dennis såg igår och sen vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog ta brandie och köra en runda... men var vet jag inte...

Hoppas alla haft en bra midsommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0