Chokladpudding, mums!

Alla blir ju beroende av något ätabart när man är gravid, inte jag..jag har blivit beroende av allt:-P Känner jag att jag är sugen på en viss sak så måste jag ha den, och jag måste ha den fort! haha! Idag är det chokladpudding min mage suger efter och tur som är så hade jag det här hemma..hehe! Så nu sitter jag bara och väntar på att den ska stå i kylskåpet en stund och bli ätbar.
Idag är jag ledig och även imorgon sen jobbar jag resten av veckan och hela helgen. Sjukt skönt att slippa jobba kvällar, helt underbart! Varannan helg kan jag ju leva med att jobba, det är ju då man tjänar pengarna:-P
Har dåligt samvete..har verkligen sovit bort hela denna dagen. Man blir så fruktansvärt lat när man inte gör nått. Men snart kommer dennis hem och då ska vi fixa lite saker så det blir i alla fall nått gjort idag. Imorn blir det nog till att träffa Sanna och ta en fika, trevligt!
Ne nu ska jag ta och ta på mig lite kläder och borsta mitt hår så man ser ut som människa igen haha! Sen ska jag äta min chokladpudding:)

Kommentarer
Postat av: Anniken

Mumsa du på och njut! Och inte ska du ha dåligt samvete för att du sover lite länge...det gör vi alla. Lycka nu till med allt vännen! Hoppas vi ses. Puss

2008-06-25 @ 01:32:23
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0