Bilar är fan bara till problem!

Ja jag hatar bilar! Kostar fan bara en massa pengar!

Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna.. Jobbat, grillat och lite sånt bara.

Trodde jag skulle få sova till nio idag men nä jag fick köra dennis till genarp klockan halv åtta imorse så han kunde lämna sin bil på lagning igen..Den va på lagning igår men det va nått som fortfarnade va fel på den. Jaja strunt samma!

Idag blir det jobb till 17.00 och sen ska jag väll bara hem och lata mig och sova hehe!
Imorgon blir det studentfest! Först till lantan med tina och se när alla går ut tror jag.

Ne nu måste jag in och duscha, måste till försäkringskassan innan jobb oxå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0