Vårt nya underbara hem!

Ja då var man äntligen färdig flyttad! Så skönt! Lite saker finns j ukvar att göra..tex sätta ihopa lite möbler till och få alla kläder på plats i garderoben. men det blir nog bra=)
Imorse vaknade både jag och dennis kl åtta, vi gick upp och åt frukost på vår uteplats..jätte mysigt va det! Sen blev det ystad, handlade mat på willys och massa annat. Var ju tvugna att fylla ut kyl och frys:-P
Tapetseringen blev jätte bra, verkligen skit snyggt! Brandie verkligen avgudar sin trädgård=) Har ju inte staket ännu, ska köpa det niu i veckorna men brandie håller sig jätte fint i trädgården ändå, hon e duktig hon!
Ikväll blir det nog film... Har lite kvar och göra men det tar vi imorn på dagen. Har så fruktansvärt ont i mina fötter framåt eftermiddagen så jag vet inte var jag ska ta vägen asså! Men antar att det är som dom är svullna. Sånt man får ta ju!
Ne nu orkar jag verkligen inte skriva mer.. Lovar att jag lägger upp lite bilder på vårt fina hem så fort det är klart=)

Svar på din kommentar Anniken: Ja vi har tänkt och tänkt.. Och två pojknamn som vi tycker är fina och fastnade för är Damien eller Elton :-P Blir nog Damien om det blir en pojke, dennis tycker om det=) Men flicknamn har vi inte funderat så mkt på imed att det förmodligen är en pojke, plus att det är mkt enklare med flicknamn:-P Men Fabian var oxå jätte fint!=) Tack för dina tips! Klart vi ses i stan.. Tänkte faktiskt ta mig ner till ystad och fika nån dag snart=)

Ne nu ska jag faktiskt ta och fixa med lite saker och sen blir det mys i soffan med film, vi ska se "I am legend" med Will Smith. Hoppas nu den är bra och inte för läskig:-P

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

damien är ju jätte fint.. ha de bra. Puss

2008-07-04 @ 20:43:20
Postat av: Anniken

Ni kommer säkerligen fram till något jättefint :)

Säg bara till om du har lust med fiksällskap, jag joinar gärna.

Sköt om dig!

2008-07-06 @ 21:32:29
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0