Söööömnig..Zzzz!

Igårkväll kom Jenny och Kim förbi och vi satt och snackade skit med dom ett tag.. Slutade med att vi bestämde oss för att köra till Svedala för Sanna och Jojje skulle dit. Vi skulle inte gå in på sommarrocken, men vi tänkte sitta utanför och lyssna en stund. Så vid halv tio bar det av till svedala. Det var trevligt där, såg en del fulla folk och även en del man känner eller ja rättare sagt kännt! Blev oxå ett stopp på McD innan hemfärd:-P Men där fick vi ingen bra servic kan jag säga! Så duktiga vi är i ystad om man tänker efter!:)
I alla fall..vid halv ett var vi hemma, men somnade nog inte försen ett. Klockan ringde nu sju och det tog verkligen emot att gå upp.. Sååå sööömnig jag är:S Ikväll blir en tidig kväll känner jag!
Sitter här och skriver nu mest för att hålla mig vaken... Men det är väll lika bra att gå och göra sig i ordning så kanske man blir lite piggare. Ja jag får göra ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0