Söndag idag!

Ja då va det redan söndag och dags för jobb imorn igen:S Tur som är så har vi ju hunnit packa upp det mesta nu under helgen och det är bara små saker kvar att göra.. tex sätta upp lite gardiner. Ett rum står ju fortfarande omöblerat..och alla möbler ouppackade i kartonger..men det är ju lillens framtida rum och det känns dumt att redan sätta ihopa möblerna. Blir nog att vi gör det en månad innan eller nått sånt. Det ända lillen behöver är ju sängen men det känns ändå bättre att ha rummet möblerat och klart så ser det inte så tomt ut.
Igår va vi ju på ikea, köpte gardiner och en massa annat. Sen var vi på plantskolan i staffanstorp och köpte blommor. Så igår planterade Pernilla blommor för första gången i hennes liv:-P Blev faktiskt riktigt bra:) Planterade tre blommor i krukor till köket och sen planterade jag fem olika blommor i en stor kruka som står utanför ytterdörren..riktigt fint blev det!
Just nu sitter jag bara här och väntar på att Dennis pappa ska komma och lämna min bil för han har lånat den i helgen. Sen ska han putsa våra fönster:) Dennis är inte hemma just nu, han är och jobbar en stund för det hade väll krisat sig lite på jobbet... Så i alla fall..jag måste stanna hemma och öppna för hans pappa. När han väl kommer så ska jag ut och gå lite, både jag och Brand behöver det! Det värsta är att jag får så fruktansvärt ont i ryggen men sen samtidigt lär det ju bara bli värre om jag inte rör mig alls! Så det blir en lagom lång promenad idag:)

Nä nu ska jag bege mig ut i trädgården och klippa brandies klor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0