Sjöbomarknad!

Först och främst innan jag skriver något annat.. Tack alla för era fina kommentarer:) Hjälpte verkligen att läsa dom:)

Sjöbomarknad igår och blir även en dos marknad idag oxå. Igår gick jag och dennis först en runda på dagen och sen på kvällen gick vi med Martin och hans flickvän och även med kim och jenny en stund, trevligt:) Men fy fan va ont jag hade i min kropp efter det.. Redan efter första rundan fick jag gå och lägga mig och vila i två timmar för att jag skulle orka gå en runda till på kvällen.
Men ikväll blir det bara en tur där nere. Jobbar till tre och sen ska jag hem och duscha, sen kommer Busetto om allt går som planerat..hon ska även ha med sig sin Nikita(hennes hund). Så vi får väll se hur det går mellan Brandie och Nikita hehe! Går säkert bra efter en stund:)
Sen tänkte jag, Busetto och Dennis gå en sväng på marknaden tror jag..och sen grilla eller nått. Kommer säkert fler oinbjudna gäster, men det är bara trevligt:)
Ne nu måste jag cykla till jobb.. usch det tar emot..är så fruktansvärt trött och det regnar ute.. Men men sånt är livet!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0